۰ نظر
۲۴۱ بازدید

سی و دومین جشنواره تئاتر استان

داود طلوعی مطلق

پایان روز اول جشنواره با اجرای نمایش ” قرقره با آهنگ نقاره” در دهدشت

نمایش قرقره با آهنگ نقاره به نویسندگی اردوان زینی سوق و کارگردانی محسن فتحی بعنوان چهارمین نمایش طبق جدول جشنواره در تالار شهید نحوی دهدشت به روی صحنه رفت.
کد خبر : 3660
تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 آذر 1399 - 14:04

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا به نقل از تئاتر کهگیلویه و بویراحمد، سی و دومین جشنواره تئاتر استان با اجرای نمایش نمایش ” قرقره با آهنگ نقاره” به کارگردانی محسن فتحی ساعت ۲۰ روز سه شنبه ۲۵ آذرماه ۱۳۹۹ در تالار شهید نحوی دهدشت بدون تماشاگر، میزبان هیئت داوران بود.

محسن فتحی خلاصه نمایش بدین صورت بیان کرد: ابراهیم،پسر روستای که بر خلاف نظر خانواده در دانشگاه رشته موسیقی را به پایان رساند،محقق شدن آرزو و رویاهایش را در گرو مهاجرت به خارج از کشور میبیند.برای تامین مخارج سفر قصد دارد تفنگ به یادگار مانده از پدر را به چنگ اورده و آن را بفروشد…..

دراین نمایش طیبه ربانی کیوان پورصمد مریم دانشی محسن فتحی نقش می کنند.

سایر عوامل نمایش “قرقره با آهنگ نقاره” عبارتند از نویسنده: اردوان زینی سوق، کارگردان: محسن فتحی، طراح و مجری موسیقی: علی تقوی، اجرای سه تار: محسن فتحی، طراح گریم و لباس: طیبه ربانی، طراح صحنه و نور: محسن فتحی، اجرای نور: جواد آرام زاده، طراح پوستر: علیرضا کرمی، مدیر صحنه:رضا معززی و همخوان ها و پشت صحنه: علیرضا کرمی، محمد جواد رضوی، صادق رمضانی، مهشید جوهری، پرستو پناهی، دلارام مسعودی و رضوان تقوی می باشند.

سی و دومین جشنواره تئاتر استان کهگیلویه و بویراحمد توسط انجمن هنرهای نمایشی استان با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از ۲۵ لغایت ۲۷ آذر ماه به صورت غیر متمرکز و با دبیری محمدعلی پیرسبزی در حال برگزاری است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.