مسلم مختاری

پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر لیکک به مناسبت روز خبرنگار

رئیس شورای اسلامی شهر لیکک در پیامی روز خبرنگار را به خبرنگاران این شهرستان تبریک گفت
کد خبر : 10631
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 مرداد 1400 - 17:55

به گزارش خبرگزاری عصرآشنا ، متن پیام علی داد رگبار مقدم رئیس شورای اسلامی شهرلیکک  به شرح ذیل هست:

بسمه تعالی

خبرنگاران انسانهای زحمت کش و از خود گذشته در راه وطن هستند.

هفده مرداد در هر سال یادآور مجموعه رشادت و ایثار است که از جمعی به نام خبرنگار ذهن‌ها و افکار عموم را به خود مشغول کرده و وجدان‌های بیدار را بر آن می‌دارد که قدردان اینهمه تلاش و فداکاری باشند، فداکارانی که تا پای جان همچون شهید محمود صارمی و ده‌ها و صد‌ها خبرنگار شهید دیگر ایستاده و رسالت خبری را ارتقاء بخش جامعه دانسته و می‌کوشد تا بر سطح دانش خبری همنوعان خود بیافزاید.

در این میان جمع زیادی از خبرنگاران هستند که تعهّد ایمانی و اخلاقی و صداقت و سلامت خبر را بر اصل خبر ترجیح داده و می‌کوشند تا فضای حاکم بر جامعه فضائی واقع بینانه و حقیقت محور باشد و حتی یکی از رسالت‌های خود را آن می‌دانند که با اخبار کذب و با اخبار مسموم و آلوده کننده جامعه در ستیز بوده و مدام به سلامت افکار عموم کمک کرده و هدایتگر ذهن‌ها باشند، اینان جزء مجاهدان راستین اند و محضر پروردگار از اجری وافر و بی حساب برخوردارند.

اینجانب بعنوان برادر و عضوی کوچک در مجموعه شورای شهر، این روز را به همه خبرنگاران خدوم تبریک گفته و برای یکایکشان آرزوی توفیق دارم.

خبرنگاران، پیام رسانان تحولات اند و در طی این دهه های اخیر، ملت بزرگ ایران نیز از این مجموعه پرتلاش، اخبار تلخ و شیرین بسیاری را دریافت کرده اند.

آگاهی بخشی و اطلاع‎رسانی، دعوت به اخلاق و صلح، حفظ داشته‎های فرهنگی و هنری، از یک سو تعهد حرفه‎ای اصحاب رسانه و خبر و از دیگر سو، نیاز انسان اجتماعی در دنیای متکثر رسانه‎ها به ویژه رسانه‎ های نوین است.

از درگاه الهی بهترین ها را برای شما فعالان و زحمتکشان آرزومندم.

با تشکر و احترام فراوان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.