۰ نظر
۱۶۶ بازدید

داود طلوعی مطلق

پیام تبریک سرپرست اداره کل ورزش وجوانان استان کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش

جهانبخش سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد در پیامی فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش را تبریک گفت
کد خبر : 13669
تاریخ انتشار : دوشنبه 26 مهر 1400 - 6:42

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا ،جهانبخش سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد در پیامی فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش را تبریک گفت.
در متن پیام تبریک بهروز جهانبخش ،سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد آمده است:
سپاس خداوند سبحان را که توفیق خدمت به مردم مخصوصا ورزشکاران و جوانان را به ما عطا فرمود.
ورزش به عنوان پدیده ای اجتماعی و فرهنگی در زندگی ماشینی امروز نقشی اساسی و محوری دارد و از این حیث نه تنها یک روز، بلکه کل ایام و روزهای سال را در بر می گیرد.
هفته تربیت بدنی که از ۲۶ مهر ماه (روز تربیت بدنی و ورزش) شروع می شود، فرصت ارزشمندی برای آشنایی بیشتر جامعه با موضوع مهم ورزش و زمینه مناسبی برای تبیین اهمیت و آثار آن در ابعاد فردی و اجتماعی است.
بدیهی است از این منظر ورزش برای همه افراد از جوان گرفته تا پیر و زن و مرد لازم می شود، همان گونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز تاکید می نمایند که ورزش گرچه برای جوانان لازم ، اما برای سالخوردگان امری واجب است.
ورزش نماد قدرت و صلابت، ایستادگی و ارزش های والای انسانی است و به عنوان یک پدیده تربیتی سازنده و مفید در غنای فرهنگی جامعه، حائز اهمیت بوده و بر این اساس وسیله ای برای رشد وجودی و کمال انسان و عامل همبستگی اجتماعی و انتقال فرهنگ ها و ارزش ها محسوب می شود.
این پدیده اجتماعی و فرهنگی نقشی اساسی و بنیادی، در زندگی روزمره هر انسان دارد و موجب سلامت، تندرستی و پویایی است و توسعه آن، ارتقاء سلامت عمومی و افزایش روحیه و نشاط اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.
اصولا ورزش تعطیل بردار نیست و از این حیث وظیفه خویش می دانم از تمام کسانی که در پیشبرد ورزش ایران در جای جای کشور سهمی را بر عهده دارند، تقدیر و تشکر کنم . بی شک ورزش ایران با توجه به سرمایه انسانی جوان ، مستعد و بالنده کشور و علی الخصوص استان کهگیلویه وبویراحمد و در کنار آن بخش پر استعداد ورزشی که زمینه های زیادی را برای رشد و تعالی بیشتر داراست و از این حیث باید همه با همدلی و اتفاق نظر بکوشیم تا به وظیفه خویش در قبال نسل آینده ساز ایران اسلامی عمل نموده و با تضمین سلامت جسم و روح آنان از طریق ورزش ، شادابی و طراوت نیروی انسانی را به عنوان محور اصلی توسعه کشور تضمین کنیم.
بی شک امروز با عنایات ویژه مقام معظم رهبری و توجهات اصولی دولت خدمتگزار به ورزش، مسوولیتی سنگین متوجه جامعه ورزش شده است و همگی باید دوچندان تلاش کنیم تا با از پیش روی برداشتن مسائل و مشکلاتی که می تواند در حرکت پر شتاب توسعه ورزش خدشه و وقفه ایجاد کند، راه دستیابی به قله های ورزش قهرمانی دنیا را که غرور و عزت ملی و ایرانی را در پی دارد، هموار و هموارتر نماییم
اینجانب به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ ورزش و جوانان کشور، فرا رسیدن ۲۶ مهرماه ،هفته تربیت بدنی و ورزش را به عموم جامعه ورزش به ویژه ورزشکاران، مربیان، داوران و پیشکسوتان عزیز و افتخار آفرین استان کهگیلویه وبویراحمد تبریک عرض می نمایم.
از درگاه خداوند متعال سلامتی و موفقیت روز افزون ورزشکاران چه در بُعد همگانی و چه در بُعد قهرمانی به ویژه قهرمانان استان و کشور با اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی در میادین مختلف را مسئلت دارم.
بهروز جهانبخش
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد
.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.