داوود طلوعی مطلق

پیام تبریک عید نوروز مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد

بهار یکی از باشکوه ترین جلوه های رحمانی در جهان هستی است که می توان با تماشای آن، راهی به سوی خدا یافت و جمال پروردگار را به تماشا نشست، فصلی نو که طبیعت ردای شکوفه بر تن می کند و انسان ها را به مهرورزی، گره گشایی و هم گرایی فرا می خواند.
کد خبر : 49368
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 اسفند 1401 - 22:34

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا سرهنگ پاسدار جاماسب بهمنیار مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد بمناسبت فرار رسیدن نوروز باستانی پیامی صادر کرده اند، متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
یا مقلب القلوب و الابصار
یا مدبر الیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال
حول حالنا الی احسن الحال

بهار یکی از باشکوه ترین جلوه های رحمانی در جهان هستی است که می توان با تماشای آن، راهی به سوی خدا یافت و جمال پروردگار را به تماشا نشست، فصلی نو که طبیعت ردای شکوفه بر تن می کند و انسان ها را به مهرورزی، گره گشایی و هم گرایی فرا می خواند.

نوروز حلقه پیوند بین میراث فرهنگ و تمدن ایران زمین با دین مبین اسلام است که واژه هایی چون صله ارحام، تفکر، نوآوری، سر زندگی، پاکی ، نظافت و تعاملات اجتماعی را معنا و مفهوم می بخشد و نوروز فرصتی است برای پناه بردن به دامن طبیعت و اینکه در اسرار آفرینش تامل و تعمق کنیم.

در سال جدید نیز بار دیگر نیازمند وحدت و همدلی همه شهروندان گرامی برای تحقق آرزوها و آرمان های مشترک مان هستیم. نوروز که موسم نزدیکی و پیوند دلها و آرزوهاست فرصت مناسبی است تا با یکدیگر عهد و پیمان ببندیم که تا رسیدن به شهری آباد و توسعه یافته و تحقق یک زندگی توأم با معنویت، آرامش، امید و دستیابی به کمال، لحظه ای از تلاش و کوشش دست برنداریم.

امید است بتوانیم در این سال با اتحاد و همدلی بین مسئولین و مردم و رفع موانع تولید و اشتغال در عمل به منویات رهبر معظم انقلاب موفق و موید باشیم انشاء الله …

اینجانب ضمن تجدید ارادت به ساحت همه مردم عزیز استان کهگیلویه و بویراحمد، یاد و نام و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس، امام شهداء و فرهنگیان و همه رزمندگان، ایثارگران و جانبازان این مرز و بوم را گرامی داشته و به پیشگاه همه آنان درود می فرستم و این عید بهاران را خدمت همه شما مردمان خوب استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک عرض می نمایم و امیدوارم سال نو سالی سرشار از موفقیت و سربلندی برای مردم عزیز بوده و احسن حال برای همگان تقدیر شود انشاء الله.

سرهنگ پاسدار جاماسب بهمنیار

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.