۰ نظر
۱۵۹ بازدید

داود طلوعی مطلق

پیام تبریک فرماندار شهرستان بهمئی بمناسبت آغاز هفته دولت

تاریخ شکوهمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که با گذشت چهل و چهار سال، روز به روز عزت و اقتدار خود را مستحکم تر می کند، سرشار از تلاش ها و رشادت های بزرگ مردانی است که سیره و منش آنها، خدمت بی ادعا بود.
کد خبر : 40090
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 شهریور 1401 - 18:36

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا ؛ علی محمدی فرماندار شهرستان بهمئی همزمان با اولین روز از هفته دولت، در پیامی باگرامیداشت یاد و خاطره شهدای معزز دولت بویژه شهیدان رجایی و باهنر؛ هفته دولت و روز کارمند را تبریک گفت.

متن پیام “علی محمدی” بدین شرح است:

“بسم الله الرحمن الرحیم”

تاریخ شکوهمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که با گذشت چهل و چهار سال، روز به روز عزت و اقتدار خود را مستحکم تر می کند، سرشار از تلاش ها و رشادت های بزرگ مردانی است که سیره و منش آنها، خدمت بی ادعا بود.

هفته دولت، یادآور شهادت مظلومانه فرزندان پاک باخته انقلاب، شهیدان رجایی و باهنر و فرصتی برای تجدید میثاق با این شهیدان والا مقام است؛ دولتمردانی که با ایمان، تعهد و ساده زیستی، ردای مقدس خادمی نظام و ملت را به تن کردند و الگو و اسوه خدمتگزاری صادقانه و بی منت به مردم فهیم و ایثارگر ایران اسلامی شدند.

بدون شک برای ادامه دادن راه این شهیدان والا مقام، وحدت مردم و مسئولین در مسیر پیشرفت تاریخ پرافتخار انقلاب شکوهمند ایران اسلامی نقش مهمی داشته و در شرایط کنونی که به دلایل متعددی شاهد برخی مشکلات در کشور هستیم نیازمند این نگاه برای پیشرفت روز افزون کشور هستیم.

اینجانب باگرامیداشت یاد و خاطره شهدای معزز دولت بویژه شهیدان رجایی و باهنر؛ هفته دولت و روز کارمند را به همه کارگزاران و کارمندان متعهد و خدوم دولت در شهرستان بهمئی تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در راستای امید آفرینی، رفع مشکلات مردم و تحقق آرمانهای بلند و ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اجرای منویات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت مردمی ایران قوی را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

علی محمدی

فرماندار شهرستان بهمئی

 

 

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.