۰ نظر
۲۵۲ بازدید

داود طلوعی مطلق

پیام تبریک فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی به مناسبت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج)

مقام معظم رهبری نیز بارها و بارها در مورد جایگاه والای این مولود انقلاب و مردمی بودن وزارت اطلاعات تاکید و خدمات برجسته سربازان گمنام را خدمتی گرانبها در فعالیت های کشور دانستند.
کد خبر : 27895
تاریخ انتشار : دوشنبه 23 اسفند 1400 - 17:45

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا؛ سرهنگ دوم پاسدار مهدی غلامی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی در پیامی هفته سربازان گمنام امام زمان عج را تبریک گفت.

در بخشی از این پیام آمده است:
نشان پرافتخار سرباز گمنام امام زمان را نخستین بار حضرت امام خمینی (ره) بر سینه نیروها و پرسنل وزارت اطلاعات نشاندند. در این باره مقام معظم رهبری نیز بارها و بارها در مورد جایگاه والای این مولود انقلاب و مردمی بودن وزارت اطلاعات تاکید و خدمات برجسته سربازان گمنام را خدمتی گرانبها در فعالیت های کشور دانستند. مجموعه این عوامل سبب شد تا در تقویم رسمی کشور نیمه شعبان، سالروز ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) هفته سرباز گمنام امام زمان نامگذاری شود تا از نیروهای خدوم وزارت اطلاعات قدردانی شود. نیروهایی که در طول سال های اخیر اقدامات برجسته ای انجام دادند و هیچگاه نامی از یک فرد باقی نماند.
اینجانب؛ با نهایت مسرت قلبی، فرارسیدن عید سعید نیمه شعبان، سالروز ولادت پرنور حضرت حجه بن الحسن (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و هفته سربازان گمنام را به آحاد مردم ولایی شهرستان بهمئی، به ویژه پرسنل جان برکف اداره اطلاعات در شهرستان تبریک و تهنیت می گویم و با قدردانی از تلاش های مستمر و زحمات طاقت فرسای این عزیزان، از درگاه خداوند قادر و متعال برای کلیه حافظان امنیت؛ خصوصاً سربازان گمنام حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) موفقیت های روز افزون مسالت می کنم.

سرهنگ دوم پاسدار مهدی غلامی نژاد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.