۰ نظر
۲۱۷ بازدید

داود طلوعی مطلق

دکتر امین درخشان انتخاب شهردار جدید لیکک را تبریک گفت/ درخشان : شهردار جدید لیکک مدل انتخاب مدیر در طراز انقلاب اسلامی است

شهردار جدید لیکک مدل انتخاب مدیر در طراز انقلاب اسلامی است
کد خبر : 13190
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1400 - 22:34

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا دکترامین درخشان درپیامی انتخاب شهردار جدید لیکک راتبریک گفت ‘ متن پیام به شرح ذیل هست:

برادر جهادی و انقلابی جناب آقای مشیری خوب

در طلیعه ی گام دوم انقلاب اسلامی بار دیگر ملت سرافراز ایران اسلامی با انتخاب هایی هوشمندانه، بصیرانه ، قلم موافق و انتخاب روی نام هایی گذاشته اند که عملاً ندای لبیک به فرمان رهبر فرزانه و حکیم انقلاب در آغاز گام دوم انقلاب اسلامی برای نفسی تازه در رگ های انقلاب اسلامی بوده است.
خالصانه و متواضعانه خدای بزرگ را شاکر و سپاس گذاریم این مهم در مقطعی حساس از تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی هم در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هم در شورا‌های اسلامی شهر و روستا تحقق یافت.
آنچه مسلم است در تبین گام دوم انقلاب اسلامی روحیه جهادی ، تعهد، تخصص نویدبخش الگوی پیشرفت و توسعه ، توزیع عادلانه خدمات و امکانات، توجه جدی به مسئله عدالت توجه بیش از پیش به ظرفیت جوانان و افزایش روحیه نشاط اجتماعی و معنوی و همچنین الویت قرار دادن مسائل فرهنگی و اجتماعی می‌باشد.
بدینوسیله شایسته میدانم ضمن تبریک انتصاب جنابعالی به عنوان “شهردار لیکک” که الحق از مدل ممتاز جوانان مؤمن و انقلابی می باشید و بی ترید از ظرفیت مدیر جوان و در طراز انقلاب اسلامی برخوردار خواهید بود را صمیمانه تبریک و از خدواند سبحان توفیق خدمتگذاری به مردم و موفقیت آن برادر عزیز را آرزمندم.
امیدوارم در ضِل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) این آزمون مهم را با موفقیت و سربلندی و سلامتی پشت سر بگذرانید./ان شاالله

شما امین درخشان
۱۷ مهر ۱۴۰۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.