۰ نظر
۹۱ بازدید

داود طلوعی مطلق

پیام تبریک مدیر کانون بسیج فرهنگیان شهرستان بهمئی بمناسبت فرا رسیدن هفته معلم

سروان پاسدارجهانگیرآشنا مدیر کانون بسیج فرهنگیان شهرستان بهمئی در پیامی فرارسیدن هفته معلم را به تمامی فرهنگیان تبریک و برای همه آنان آرزوی موفقیت نمود
کد خبر : 31867
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 اردیبهشت 1401 - 8:48

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا، سروان پاسدارجهانگیرآشنا مدیر کانون بسیج فرهنگیان شهرستان بهمئی در پیامی فرارسیدن هفته معلم را به تمامی فرهنگیان تبریک و برای همه آنان آرزوی موفقیت نمود.

در ادامه این پیام آمده است:

دوازدهم اردیبهشت ماه ، سالروز پاسداشت مقام والای معلم و فرصتی مغتنم است تا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری مراتب سپاس خود را تقدیم معلمانی نماییم که کاروان دانش بشر را به سوی تعالی رهنمون می سازند.

شهید مطهری، الگویی تمام عیار برای جامعه بزرگ معلمین بوده و تدبیر ویژه نامگذاری این روز به نام معلم ، یادآوری بر زحمات این عزیزان درعرصه تعلیم وتربیت می باشد.

اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان و اساتیدی است که درترویج دانش و بینش همانند استاد شهید اهتمام می ورزند و از این روست که نام وجایگاه والای معلم در فرهنگ ما همواره با قداست و احترام همراه بوده است.

بدون تردید اساتید فرهیخته کشورمان درسالی که ازسوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان سال ” تولید ،دانش بنیان و اشتغالزایی” نامگذاری شده است ، بیش ازگذشته طلیعه دارعرصه عزم واراده و کار و تلاش خواهند بود.

اینجانب برخود لازم می دانم ضمن ارج نهادن به مقام شامخ استاد شهید مرتضی مطهری ، فرارسیدن هفته معلم رابه مدیریت وپرسنل محترم اداره آموزش وپرورش شهرستان بهمئی همه معلمان واساتید فرهیخته وفرهنگ آفرین شهرستان بهمئی تبریک عرض نموده و توفیق روزافزون این عزیزان را ازخداوند متعال خوستارم.

سروان پاسدارجهانگیرآشنا

مدیر کانون بسیج فرهنگیان شهرستان بهمئی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.