آموزش و پرورش به عنوان مهم ترین خاستگاه شناسایی استعدادها و شکوفا نمودن غنچه های امید و بسترسازی رشد و آگاهی، عهده دار مسئولیتی سنگین است که می تواند حرکت به سمت قله های رفیع دانش و معرفت را فراهم کند.

داود طلوعی مطلق

پیام تبریک مدیر کانون بسیج فرهنگیان و فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان بهمئی بمناسبت فرا رسیدن ماه مهر و بازگشایی مدارس

سروان پاسدار جهانگیر آشنا مدیر کانون بسیج فرهنگیان و فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان بهمئی با صدور پیامی آغاز بهار تعلیم و تربیت و سال تحصیلی جدید را به دانش آموزان، معلمان و اولیای آنان تبریک گفت
کد خبر : 11240
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهریور 1400 - 23:12

به گزارش سایت خبری عصر آشنا با شروع بازگشایی مدارس، سروان پاسدار جهانگیر آشنا مدیر کانون بسیج فرهنگیان و فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهرستان بهمئی با صدور پیامی آغاز بهار تعلیم و تربیت و سال تحصیلی جدید را به دانش آموزان، معلمان و اولیای آنان تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:
فرارسیدن فصل جدیدی از تلاش و کوشش در مسیر سرنوشت ساز تعلیم و تربیت آینده سازان مملکت را به دانش آموزان عزیزاستان گلستان، اولیای محترم و معلمان و فرهنگیان فرهیخته، تبریک و تهنیت عرض می کنم.
آموزش و پرورش به عنوان مهم ترین خاستگاه شناسایی استعدادها و شکوفا نمودن غنچه های امید و بسترسازی رشد و آگاهی، عهده دار مسئولیتی سنگین است که می تواند حرکت به سمت قله های رفیع دانش و معرفت را فراهم کند.
امسال شروع مدارس رنگ و بوی دیگری دارد و باآنچه در گذشته بوده بسیار متفاوت است. همچنین، حفظ سلامت دانش آموزان و معلمان این سرمایه های ذی قیمت، مهم ترین اولویت نظام تعلیم و تربیت است. با برنامه ریزی دقیق، ضمن رعایت دستورالعمل های بهداشتی، در این ماه به استقبال سال تحصیلی ۱۴۰۰– ۱۴۰۱ خواهیم رفت. بر این باوریم آموزش و پرورش، سنگ بنای پیشرفت و توسعه کشور بوده و تعطیل بردار نیست.
ضمن تاکید بر سلامت دانش آموزان عزیز، امیدوارم با همت عالی معلمان گرامی که به فرموده مقام معظم رهبری افسران سپاه پیشرفت کشورند ، ایران اسلامی، بیش از پیش، بر قله‌های امید، دانایی و سربلندی، نائل آید.

سروان پاسدار جهانگیر آشنا
فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی شهید امینی و مدیر کانون بسیج فرهنگیان شهرستان بهمئی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.