داود طلوعی مطلق

پیام تسلیت رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت درگذشت پدر شهید باغ شیرین

با خبر شدیم روح بلند پدر شهید والامقام محمد حسین باغ شیرین از شهدای عزیز عرصه سوادآموزی استان مرحوم حاج یوسف باغ شیرین به حق پیوست.
کد خبر : 407
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 مرداد 1399 - 17:14

به گزارش سایت خبری عصر آشنا سرهنگ جاماسب بهمنیار رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت درگذشت پدر شهید باغ شیرین پیام تسلیت فرستادن که به شرح ذیل میباشد.

انا لله و انا الیه راجعون

شهدا  زیباترین جلوه های دلدادگی را در محضر حق‌تعالی به نمایش گذاشتند و استقلال آزادی وبرپایی و استمرار نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون حماسه  های جاوید آن به حق پیوستگان است.

با خبر شدیم روح بلند پدر شهید والامقام محمد حسین باغ شیرین از شهدای عزیز عرصه سوادآموزی استان مرحوم حاج یوسف باغ شیرین به حق پیوست.

بی‌شک همت و مجاهدت آن پدر والامقام در تربیت انقلابی و ایمانی و فرزندی مجاهد فداکار و سلحشور تحت آموزه‌های قرآنی و تعالیم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) موجب افتخار است و برای همیشه ماندگار و الهام‌بخش مردم این سرزمین در پرورش نسل های تاریخ ساز و پیشرو در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های دینی انقلابی و ملی خواهد بود.

 مصیبت درگذشت آن عزیز سفرکرده را به بیت مکرم و بستگان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند منان برای آن مرحوم علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می نماییم

 جاماسب بهمنیار

 رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه فتح استان  کهگیلویه و بویراحمد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.