۰ نظر
۲۹۵ بازدید

مسلم مختاری

پیام تقدیر و تشکر جمعی از اهالی روستای قبرقیصر در شهر لیکک بهمئی از بخشدار مرکزی بهمئی در پی عملیات آسفالت و رسیدگی به این محله

در پی عملیات روکش آسفالت و رسیدگی به آسفالت روستای قبر قیصر شهرستان بهمئی ،جمعی از اهالی این محله، طی پیامی از زحمات متولیان این امر در شهرستان تقدیر و تشکر نمودند.
کد خبر : 65813
تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 آذر 1402 - 19:58

پیام تقدیر و تشکر جمعی از اهالی روستای قبرقیصر در شهر لیکک بهمئی از بخشدار مرکزی بهمئی در پی عملیات آسفالت و رسیدگی به این محله

در پی عملیات روکش آسفالت و رسیدگی به آسفالت روستای قبر قیصر شهرستان بهمئی ،جمعی از اهالی این محله، طی پیامی از زحمات فرماندار ، بخشدار مرکزی این شهرستان و راهداری بهمئی تقدیر و تشکر نمودند.

در متن این پیام به نقل از یوسف زکی نژاد دهیار این روستا آمده است :

اجرای طرح  هادی روستایی در زمان بخشدار مرکزی بهمئی شتاب گرفت.

۹۰۰ متر طرح زیرسازی، دوبار بازدید حضوری از روستا، ۲۷۰ متر جدول گذاری هم طی این مدت صورت گرفت تا آسفالت این منطقه به طول ۳ کیلومتر صورت گیرد.

مااهالی روستای قبر قیصر ،  توجهات وتلاش های خستگی ناپذیر واثر گذار شما را به این منطقه ،ارج نهاده و وجود شما را مایه ی افتخار ومباهات می دانیم.

خداوند را شاکریم که با درایت ، تدابیر و اقدامات شجاعانه جنابعالی شاهد رشد و پیشرفت روز افزون در حوزه های عمرانی و خدماتی در سطح مناطق محروم هستیم.

با وجود تلاش گران عزیزی همچون شما،ایران اسلامی برای همیشه سربلند وپیروز ودر تمامی عرصه ها باقی وبرقرار خواهد ماند،چرا که حیات،بالندگی واستقلال هر ملت مرهون کار،تلاش ومجاهدت های ارزشمند شما خدمتگزاران دلسوزاست.

مسلم مختاری خبرنگار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.