داود طلوعی مطلق

پیام تقدیر و تشکر رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بخش سرآسیاب یوسفی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲بهممن

بی‌شک ملت ایران برای استقرار حکومت اسلامی هزینه های فراوانی متحمل شده اند که از خودگذشتگی و ایثار جوانان در طی ۴۳ سال گذشته در تمام مراحل، مهر تاییدی بر این وفاداری است
کد خبر : 25318
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1400 - 11:56

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا

کیان کریمی  رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بخش سرآسیاب یوسفی درپیامی از مردم ولایتمدار و شریف بخش سراسیاب یوسفی جهت حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲بهمن تقدیر وتشکر کردند متن پیام به شرح ذیل هست:

بسمه تعالی
نظام جمهوری اسلامی برآمده از اراده مردم و بر اساس آیین اسلام و مکتب انبیاء الهی بنا نهاده شده است.
هر ساله در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، شاهد حضور حماسی مردم در جای جای میهن ایران اسلامی به شکرانه حاکمیت دموکراسی دینی هستیم.
در سال جاری نیز با توجه به شیوع بیماری منحوس کرونا و الزام به رعایت پروتکلهای بهداشتی شرایطی برای برگزاری راهپیمایی فردی فراهم نشده است تا با رژه خودرویی و موتوری یاد و خاطره انقلابیون ۵٧ را گرامی بداریم.
حضور مردم خاصه جوانان و نوجوانان در این مراسم، نشان از دلبستگی این قشر خاص و ناکامی تبلیغات مسموم دشمنان در شرایط سخت اقتصادی برای ناامید کردن مردم بوده و تا امروز نتوانسته حضور آنان را در جشن‌ها و مراسم مختلف، تحت الشعاع قرار دهد.
حال که یک سال دیگر به عمر انقلاب اضافه شده است ، امید است مسولان کشور در قوای سه گانه ، قدر این وفاداری مردم را بدانند و زمینه رفع نیازمندیها و مشکلات معیشتی آنها را به فوریت فراهم نمایند.
بی‌شک ملت ایران برای استقرار حکومت اسلامی هزینه های فراوانی متحمل شده اند که از خودگذشتگی و ایثار جوانان در طی ۴۳ سال گذشته در تمام مراحل، مهر تاییدی بر این وفاداری است.

در پایان از حضور اعضای شورای اداری، جوانان بسیجی و مردم همیشه در صحنه این دیار در مراسم گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن، همکاری فراوان مجموعه حوزه مقاومت بسیج مالک اشتر، فرماندهی انتظامی بخش، فرهنگیان، مجوعه شوراها و دهیاران ، ادارات و نهادها که به هر نوعی جهت برگزاری این مراسم همراهی کرده اند صمیمانه تقدیر و تشکر بعمل می‌آید.

کیان کریمی

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

بخش سرآسیاب یوسفی

  

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.