۰ نظر
۱۷۱ بازدید

داود طلوعی مطلق

پیام خداحافظی حجت الاسلام و المسلمین محمد هادی عرفانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی از مردم شهرستان بهمئی

شهرستان بهمئی مهد پرورش دليرمرداني ایثارگر، مخلص و فداکاری است که نام آنها در تاريخ پُرآوازه اين ديار قهرمان و شهید پرور مي درخشد و روشنی بخش راه آیندگان هستند.
کد خبر : 39597
تاریخ انتشار : شنبه 22 مرداد 1401 - 20:20

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا نماینده ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی در پیامی از مردم شهرستان بهمئی طلب حلالیت خواسته اند.

متن پیام خداحافظی حجت الاسلام و المسلمین محمد هادی عرفانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی به شرح ذیل است:

 

“سلام و خدا قوت به همه همسنگران خودم در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی به ویژه بسیجیان مخلص و بصیر

 

خداوند سبحان را شاکر و سپاسگزارم که به حقیر توفیق داد به عنوان یک سرباز در خدمت شما عزیزان باشم و از کلیه زحماتی که در این مدت ایجاد شد از همگی شما حلالیت می طلبم

شهرستان بهمئی مهد پرورش دلیرمردانی ایثارگر، مخلص و فداکاری است که نام آنها در تاریخ پُرآوازه این دیار قهرمان و شهید پرور می درخشد و روشنی بخش راه آیندگان هستند.

وظیفه خود می‌دانم از همه عزیزان حلالیت طلبیده و مراتب تقدیر و تشکر خود را از همراهی ها و محبت‌ شما که بی‌دریغ بنده را در طول دوران مسئولیتم به‌صورت شبانه‌روزی یاری نمودید، صمیمانه اعلام دارم.

این برادر خود را از دعای خیرتان جهت ادامه خدمت در مسیر آرمان‌های انقلاب اسلامی و بسیج فراموش نفرمایید.

محمد هادی عرفانی

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهمئی

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.