۰ نظر
۱۹۷ بازدید

داود طلوعی مطلق

پیام فرماندار شهرستان بهمئی به مناسبت فرا رسیدن ۹ دی ماه

علی محمدی فرماندارشهرستان بهمئی باصدورپیامی مراسم یوم الله ۹دی را گرامی داشت
کد خبر : 19808
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 دی 1400 - 21:36

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا علی محمدی فرماندار شهرستان بهمئی در پیامی فرا رسیدن ۹ دی ماه، روز میثاق امت با ولایت را گرامی داشت متن پیام به شرح ذیل هست:

بسمه تعالی

«فَاصْبرْ إِنَّ وَعْدَ اللَّهِ حَقٌّ وَلا یَسْتَخِفَّنَّ الَّذِینَ لا یُوقِنُونَ»
روز نهم دی ۸۸ شکوه پیوند ناگسستنی امت با امام خویش بود که در سیل خروشان انسان های عاشق و ولایت مدار متجلی شد.
روزی که فتنه گران و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در میان حجم عظیم امواج امت اسلامی نفسشان برید و مرگشان رقم خورد و مردم ایران اسلامی نشان دادند که اکسیر باطل السحر فتنه گران از ترکیب و پیوند اعتقادی و عاطفی امت و رهبری ناکام ماند.

مردم در این روز، تیر خلاص را به سران فتنه شلیک و پشت پیکر نامبارک فتنه را به خاک مالیدند. در روز نهم دی ۱۳۸۸، مشروعیت سیاسی نظام اسلامی ایران بار دیگر با حضور خودجوش ده ها میلیونی مردم ایران اسلامی و دیگر کشور به جهانیان اعلام گردید.

حماسه ۹ دی نیز یکی دیگر از نقاط عطف این ملت بزرگ است که در آن پاسخ مناسبی به دشمن داده شد و  مردم نشان دادند که پای انقلاب اسلامی هستند و به هیچ وجه حاضر نمی شوند از آرمان‌های انقلاب اسلامی و رهبری خود دست بردارند و تا آخرین نفس از انقلاب اسلامی دفاع خواهند کرد.
حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی ۹ دی ماه ۱۳۸۸ نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات مرد و زن ایرانی به حساب می‌آید.روزی که مردم ایران نشان داد، انقلاب خود را به خوبی می‌شناسند. در این روز مردم ایران نشان دادند که با بصیرت هستند و در میان گرد و غباری که فتنه‌گران به پا کردند هرگز، نه راه را گم کردند و نه از تبعیت ولی خود، دست برداشتند.
اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز نهم دی ماه، “روز بصیرت و میثاق امت با ولایت” همچون سایر آحاد ملت شریف و بزرگوار ایران اسلامی حمایت خود را از انقلاب و آرمانهای مقدس بنیانگذار فقید آن اعلام می‌داریم و با تجدید پیمان با رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای تعهد می نماییم که با بصیرت در راستای اهداف انقلاب گام برخواهیم داشت.

ان تنصر الله ینصرکم و یثبت اقدامکم

علی محمدی
فرماندارشهرستان بهمئی

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.