چهارمین دوره انتخابات کانون مداحان بهمئی صبح امروز در محل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان برگزار شد.

به گزارش سایت خبری عصر آشنا؛ چهارمین دوره انتخابات کانون مداحان بهمئی صبح امروز در محل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان برگزار شد. این انتخابات همزمان با سراسر کشور هر چهار سال یک بار برگزارمی‌شود. در این دوره از انتخابات علی نظر شکیبا زاده، سید وحید الدین چامپور،خسرو پاک کار،محمد مهدی صفاری اصل،محمد بهمئی نژاد،غلامرضا حسینی

کد خبر : 141
تاریخ انتشار : جمعه 3 مرداد 1399 - 12:51

به گزارش سایت خبری عصر آشنا؛ چهارمین دوره انتخابات کانون مداحان بهمئی صبح امروز در محل اداره تبلیغات اسلامی شهرستان برگزار شد.

این انتخابات همزمان با سراسر کشور هر چهار سال یک بار برگزارمی‌شود.

در این دوره از انتخابات علی نظر شکیبا زاده، سید وحید الدین چامپور،خسرو پاک کار،محمد مهدی صفاری اصل،محمد بهمئی نژاد،غلامرضا حسینی مهر و روح اله خندان را به ترتیب بیشترین آراء را کسب کردند و به عنوان اعضای جدید کانون مداحان شهرستان بهمئی انتخاب شدند.

به طور کلی کانون مداحان دارای رسالتی حساس است چرا که باید تمامی مسائل مربوط به امور مداحان به خصوص آموزش آنها، بحث نظارت و مسائل محتوایی را پیگیری کنند.

با توجه به نزدیک شدن به ماه محرم و مشکلات ناشی از کروناویروس، اعضای جدید کانون باید بر اساس دستورالعمل های ابلاغی در این زمینه شرایط لازم را برای برگزاری با شکوه مراسمات عزاداری فراهم کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.