۰ نظر
۳۷ بازدید

کاروان قرآنی «بهار در بهار» باحضورسفیران کریمه اهل بیت علیهم السلام در شهرستان باشت

کاروان قرآنی «بهار در بهار» (زندگی با آیه ها) با حضور معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ، ه‍یئت فاطمیه، فرمانده انتظامی،مسول اداره تبلیغات اسلامی به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در فاطمیه باشت برگزار شد.
کد خبر : 69273
تاریخ انتشار : جمعه 17 فروردین 1403 - 10:24

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان باشت ،به مناسبت ماه مبارک رمضان، محفل انس با قرآن کریم، کاروان قرآنی «بهار در بهار» (زندگی با آیه ها) با حضور معاون قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ، ه‍یئت فاطمیه، فرمانده انتظامی،مسول اداره تبلیغات اسلامی به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در فاطمیه باشت برگزار شد.

کاروان خدام و سفیران کریمه اهل بیت با پرچم متبرک و شعار حضرت معصومه (س) و حضرت زینب زینب (س )مورد استقبال شرکت کنندگان قرار گرفت.

جان محمد خوب پور معاونت قرآن وعترت فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه‌وبویراحمد محافل انس با قرآن را شامل برنامه‌های تواشیح، ابتهال، قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ قرآن کریم، اذان، جمع خوانی و سرودهای قرآنی اعلام کرد و گفت: هر کدام از این برنامه‌ها به مدت یک ساعت و نیم در مساجد و مراکز فرهنگی و مذهبی استان برگزار می‌شود.

خبرنگار:آسیه مجیدی مهر

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.