۰ نظر
۲۷۲ بازدید

رئیس جمهور در دیدار مردم بهمئی مطرح کرد:

کار دولت چاره کردن برای مشکلات و حل مسئله است/جلوه‌های تمدنی در بهمئی باید زنده شود

رئیس جمهور گفت: ما اگر با چاله، چالش و مشکلی برخورد کردیم باید چاره کنیم و کار دولت چاره کردن برای مشکلات و حل مسئله است.
کد خبر : 56743
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تیر 1402 - 13:25

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری عصرآشنا، آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» پیش از ظهر امروز (۲۷ تیر ماه) در اجتماع باشکوه مردم شهرستان بهمئی در مصلی امام رضا(ع) این شهر، اظهار کرد: آمدن ما به این شهرستان در راستای رفع مشکلات و مسائل مردم، جوانان و مسائل منطقه است.

رئیس جمهور گفت: آنچه نسبت به مردم است رشادت، شجاعت، وفاداری و ایستادگی در مقابل دشمنان و حضور آنها در صحنه‌های مختلف برای دفاع از ارزش‌هاست که الحمدالله در این رابطه از طرف مردم انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون نوبت مسئولان و دست اندرکاران است که خدمتگزاری به مردم مسئله اول و دارای اولویت همه باشد.

آیت الله رئیسی با اشاره به محرومیت‌ها و برخوردار نبودن منطقه از بعضی از مسائل، یادآور شد: سوال این است که آیا در این منطقه ما ظرفیت نداریم یا کم داریم؟.

رئیس جمهور تاکید کرد: پاسخ این است که ظرفیت‌های لازم وجود دارد و باید از آنها در جهت رفع مشکلات مردم استفاده کرد.

وی ادامه داد: چاه‌های نفت و یا بهره‌مندی از امکانات این منطقه باید این ثروتی که تولید می‌شود حتماً بخشی برای توسعه یافتگی منطقه مورد استفاده قرار گیرد، که این همان بحث مسئولیت‌های اجتماعی است.

آیت الله رئیسی خاطرنشان کرد: ما در این دولت وزارت نفت را مامور کردیم که در کنار بهره‌برداری از چاه‌ها و مخازن، بخشی از ثروت به دست آمده حتماً در جهت توسعه منطقه در جهت تولید، اشتغال و رفع مشکلات مردم مورد استفاده قرار گیرد.

رئیس جمهور افزود: هم در سفر نخست و هم در این سفر بخشی از درآمدهای وزارت نفت به رفع مشکلات محلی که اشاره شد و چاه‌ها در این مناطق قرار دارند اختصاص می یابد که این منطقه را نیز شامل می‌شود.

وی به استفاده از ظرفیت‌ها اشاره کرد و افزود: این شهرستان دارای ظرفیت گردشگری بسیار خوبی است ولی گردشگری به زیرساخت‌ نیاز دارد که یکی از زیرساخت‌ها همین بیمارستانی است که در این سفر مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

آیت الله رئیس تاکید کرد: وقتی که در این منطقه دسترسی به پزشک متخصص وجود داشته باشد و مردم منطقه از خدمات درمانی برخوردار باشند، این موضوع یکی از زیرساخت‌های گردشگری محسوب می‌شود.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه جاده مواصلاتی یکی از زمینه‌ها برای گردشگری است، اظهار کرد: با توجه به اینکه گفتند شهرستان بهمئی در بن‌بست قرار دارد ما تلاش می‌کنیم که بن‌بست‌ها را بشکیم و حتماً این بن‌بست را خواهیم شکست.

وی خاطرنشان کرد: جاده‌های مواصلاتی و جاده‌های دسترسی به این استان جزو اولویت‌های ما قرار دارد و تلاش می‌کنیم این بن‌بست‌هایی که شما تصور می‌کنید وجود دارد، حتماً این بن‌بست شکسته می‌شود.

آیت الله رئیسی بیان کرد: وجود امامزادگان عظیم الشان امامزاده سید ابراهیم(ع) و امامزاده سید اسدالله(ع) در این شهرستان و سنگ نوشته‌ها و نقش‌های برجسته‌ای که در جای جای این شهرستان وجود دارد، نشان از قدمت تاریخی و تمدنی این مردم و منطقه است .

رئیس جمهور افزود: این تاریخ و تمدن حتماً برای گردشگران داخلی و خارجی قابل ارائه است که ببینند، حتی اهالی منطقه شاید ندانند که اینجا قلعه‌ای گویای تمدنی کهن در این منطقه است.

وی ضمن تاکید بر اینکه جلوه‌های تمدنی در این منطقه باید زنده شود، یادآور شد: بنای این دولت عبور کردن از کنار مسائل و چالش‌ها نیست، ما باید مسئله را حل کنیم و اینکه از کنار مسئله عبور کنیم، قبول نیست، اگر ما چاله‌ای دیدیم باید این چاله را پر کنیم.

آیت الله رئیسی تاکید کرد: ما اگر با چاله، چالش و مشکلی برخورد کردیم باید چاره کنیم و کار دولت چاره کردن برای مشکلات و حل مسئله است.

خبرنگار:داودطلوعی مطلق

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.