مسلم مختاری

گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی ، شهدای جبهه مقاومت و ۳۸ شهید والامقام گردان حضرت رسول درشهرستان بهمئی

مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ، شهدای جبهه مقاومت و 38 شهید والامقام گردان حضرت رسول با حضور اقشار مختلف مردم شهرستان بهمئی برگزار شد .
کد خبر : 67067
تاریخ انتشار : جمعه 15 دی 1402 - 21:54

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا؛ سردار شگراله واهبی زاده از سرداران و یادگاران ۸ سال دفاع مقدس در مراسم بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی که با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا و جانبازان، مسئولان شهرستان در مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) این شهرستان برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها و همچنین شهدای والا مقام شهرستان بهمئی  و محکوم نمودن حمله تروریستی کرمان به هموطنانمان ، گفت: شخصیت سردار سلیمانی به گونه‌ای بود که همه او  را تحسین می‌کردند و این نشان می‌دهد سردار رشید اسلام یکی از ارزشمندترین افراد دوران خود بوده است.

سردار واهبی زاده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: سردار دل‌ها در دفاع از نظام و انقلاب و  در نابودی اشرار و سپس در دفاع از حرم اهل بیت(ع) امتحان خود را پس داد و در پیشگاه خداوند سربلند شد.

 وی با اشاره اینکه ، شهید حاج قاسم سلیمانی اسوه مقاومت و عزت است ، به حضور میلیونی مردم در تشییع این شهید والامقام اشاره کرد و گفت: ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی آنچنان وسیع بود  و همیشه فراتر از زمان خویش را می‌دیدند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی هم در این مراسم با قدردانی از حضور گسترده مردم در این مراسم گفت: اخلاص مهمترین ویژگی‌ شهید بود ، آن شهید گرانقدر نماد مبارزه با جبهه ظلم بود.

سرهنگ مهدی غلامی نژاد در این مراسم ایمان و اخلاص سردار سلیمانی را ویژگی بارز او عنوان کرد و گفت: شهید سلیمانی کسی بود که باخدا معامله کرد و درکارها، درگفتار و در کردارش فقط خدا را در نظر می گرفت.

وی در این مراسم به مجاهدت سردار سلیمانی در رهبری جبهه مقاومت اشاره کرد و گفت: تفکر و مکتب شهید سلیمانی در جهان، باعث ایجاد یک جبهه واحد در برابر ظلم و ستم ابرقدرت‌ها شده و این یک میراث گرانبها برای همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان است.

شرکت کنندگان نیز در این یادواره با اظهار بر تداوم راه شهید سلیمانی، بر ایستادگی در مقابل فتنه‌های دشمنان اسلام تأکید کردند.

در این مراسم حاضران از شجاعت و اخلاص این شهید والامقام گفتند، شهیدی که مردم او را به چشم یک مکتب و مدرسه درس آموز نگاه می کنند.

سردار دل‌ها اسطوره جهانی مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ساعت  ۱:۲۰ بامداد ۱۳، روز دی ماه ۱۳۹۸ توسط پهپاد تروریستهای امریکایی در فرودگاه بغداد به همراه ابومهدی المهندس و تعدادی از یاران خود به شهادت رسید.

با اجرای مداحی یاد و خاطره شهدای والامقام ایران اسلامی گرامی داشته شد و بر تداوم راه شهدا و حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های مقدس شهدا و امام راحل (ره) تاکید شد.

مسلم مختاری خبرنگار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.