داود طلوعی مطلق

گلایه دانشجویان پیام نور لیکک از غیبت چند ماهه ریاست این دانشگاه

دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز شهرستان بهمئی از عدم حضور رئیس این دانشگاه در محل کار، انتقاد کردند.
کد خبر : 3623
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آذر 1399 - 1:18

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،به نقل از صبح زاگرس؛تعدادی از دانشجویان دانشگاه پیام نور لیکک با انتقاد از عدم حضور رئیس این دانشگاه در محل کار،خواهان پیگیری مسئولان در این راستا شدند.

یکی از دانشجویان این دانشگاه به خبرنگار ما گفت:نزدیک یکسال  است که رئیس دانشگاه عوض شد اما رئیس جدید که همزمان با حفظ سمت ریاست دانشگاه پیام نور دهدشت، این مسئولیت را پذیرفته بود،اهمیتی به مدیریت جدید نمی دهد.دانشجوی دیگر بهمئی با انتقاد از عدم حضور گنجی پور،گفت:آقای موسوی منش،مدیر سابق بیشتر اوقات در دانشگاه حضور داشت و پاسخگوی دانشجویان بود اما مدیر جدید نزدیک به ۲ ماه است در دانشگاه حاضر نشد.

وی افزود:هر چند شرایط کرونایی است و کلاس دانشجویان به صورت غیر حضوری برگزار می شود اما دلیلی ندارد،ریاست دانشگاه به سایر امور دانشجویان به صورت حضوری رسیدگی نکند.

دانشجوی دیگر این دانشگاه با انتقاد از بی نظمی به وجود آمده،تصریح کرد:چرا در این شرایط کرونایی باید دانشجویان بهمئی برای یک امضای رئیس پای نامه ها و مدارک خود به دهدشت سفر کنند؟

وی افزود:آیا حضور رئیسی که برای این کار حقوق می گیرد در محل کار الزامی است یا سفر پرخطر هفتگی و ماهانه ده ها دانشجو به  خارج از شهرستان در این شرایط کرونایی؟

این دانشجویان معترض از مسئولان دانشگاه پیام نور استان و فرمانداری شهرستان خواهان رسیدگی به موضوع شدند.

انتهای پیام/

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.