۰ نظر
۲۳۰ بازدید

علی سیناوالی اصل

۲۵۰بانوی مددجوتوسط پزشک متخصص به صورت رایگان باهزینه کمیته امداد بخش ممبی معاینه شدند.

مرادی گفت:درجهت ارتقای سلامت مددجویان و پیشگیری از انواع بیماریها،کمیته امداد بخش ممبی با انعقاد تفاهم نامه با پزشک متخصص زنان وباهمکاری شبکه بهداشت ودرمان شهرستان بهمئی اقدام به معاینه تعداد250بانوی مددجو به صورت کاملآ رایگان نموده است.
کد خبر : 63261
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 آبان 1402 - 16:34

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا۲۵۰بانوی مددجوتوسط پزشک متخصص به صورت رایگان باهزینه کمیته امداد بخش ممبی معاینه گردیده اند.

احسان مرادی رئیس کمیته امداد بخش ممبی گفت: باتوجه به اینکه یکی از رسالتهای کمیته امدادامام خمینی(ره)ایجاد تسهیلات لازم در جهت سلامت خانواده‌های نیازمند و تأمین خدمات بهداشتی و درمانی و اقدام به بیمه‌های درمانی و اجتماعی آنان در حد امکانات و قوانین و مقررات مربوطه می باشد،کمیته امداد بخش ممبی نیز در این خصوص وظایف خود را انجام می دهد.

مرادی گفت:درجهت ارتقای سلامت مددجویان و پیشگیری از انواع بیماریها،کمیته امداد بخش ممبی با انعقاد تفاهم نامه با پزشک متخصص زنان وباهمکاری شبکه بهداشت ودرمان شهرستان بهمئی اقدام به معاینه تعداد۲۵۰بانوی مددجو به صورت کاملآ رایگان نموده است.

رئیس کمیته امداد بخش ممبی گفت:این بانوان مددجو بین۳۰ تا۶۰سال بوده اند که در دو مرکز درمانی ممبی و رود تلخ مورد معاینه و نمونه برداری قرار گرفته ونمونه جهت مراحل بعدی به آزمایشگاه رازی ارجاع و جواب آزمایشات برای مددجویان ارسال گردید.

مرادی گفت:ارزش ریالی این خدمت پانصد میلون ریال بوده است که تمامآتوسط کمیته امداد بخش ممبی پرداخت شده  و مبلغ هفده میلیون وششصد هزار ریال نیز آزمایشگاه رازی با همکاری شبکه بهداشت بهمئی نیز تخفیف در نظر گرفته است.

رئیس کمیته امداد بخش ممبی از شبکه بهداشت ودرمان شهرستان بهمئی،مراکز درمانی بخش ممبی ورود تلخ و همکاران کمیته امداد اداره ممبی جهت همکاری در انجام این برنامه تقدیر وتشکر کرد.

خبرنگار علی سینا والی اصل

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.