۰ نظر
۳۱۳ بازدید

۸ درخواست صلواتی از رئیس جمهور/از استخدام‌ در شرکت‌های نفت و گاز تا کمبود فضای آموزشی

امام جمعه شهرستان بهمئی به هشت مطالبه مهم مردم شهرستان بهمئی از دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود: ۸۰ حلقه چاه نفت در شهرستان بهمئی وجود دارد و گرد و غبار میهمان همیشه مردم بوده، ولی مردم این منطقه از صنایع زیر مجموعه نفتی محروم هستند.
کد خبر : 56736
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 تیر 1402 - 13:17

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا، حجت الاسلام والمسلمین «اسماعیل صلواتی» امروز (۲۷ تیر ماه) در دیدار مردمی شهرستان بهمئی با آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ضمن خوش آمدگویی، اظهار کرد: به دیار مردمان مومن، غیور و شریف بهمئی خوش آمدید.

امام جمعه شهرستان بهمئی گفت: لرها جواهر، ولی بهمی‌ها جواهرتر و دارای گذشته تاریخی و درخشانی در ایران اسلامی هستند.

وی ادامه داد: ایل بهمئی بیش از ۸۰۰ شهید در سراسر کشور تقدیم انقلاب نموده و این استان و شهرستان هرچه دارد به برکت نظام و انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام صلواتی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی خدمات ارزنده به مردم ارائه داده، یادآور شد: مردم و منطقه علیرغم ظرفیت‌هایی از لحاظ معادن، نیروی انسانی و گردشگری با محرومیت‌ها و عقب ماندگی‌های روبرو بوده و نیازمند حمایت دولتمردان هستند.

امام جمعه شهرستان بهمئی به هشت مطالبه مهم مردم شهرستان بهمئی از دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود: ۸۰ حلقه چاه نفت در شهرستان بهمئی وجود دارد و گرد و غبار میهمان همیشه مردم بوده، ولی مردم این منطقه از صنایع زیر مجموعه نفتی محروم هستند.

وی خاطرنشان کرد: استخدام‌ در شرکت‌های نفت و گاز جنوب و حوزه خوزستان از خواسته‌های به حق مردم است.

حجت الاسلام صلواتی اظهار کرد: بیش از ۶۵ درصد مردم شهرستان بهمئی تحت حمایت کمیته امداد و بهزیستی هستند و با توجه به ظرفیت‌های مناسب جهت رونق کشاورزی، انتقال آب از سد مارون مطالبه مردم شهرستان بهمئی است.

وی بیان کرد: این مردم برای رفع معارض از محدوده قدیمی شهر بهبهان که وزارت میراث فرهنگی معارضانه است، انتظار دارند که با رفع این معارض، امید را در دل مردم زنده کنید.

حجت الاسلام صلواتی ادامه داد: شهرستان بهمئی در بن‌بست قرار گرفته و راه توسعه و آبادانی آن تکمیل جاده نیمه تمام «جایزان به لیکک، نشان به لنده و جاده پاتاوه به دهدشت و توجه به زیرساخت‌های بخش‌های ممبی و سرآسیاب است.

امام جمعه شهرستان بهمئی تاکید کرد: شهرستان بهمئی در هوای گرم دچار قطعی مکرر برق بوده و راه‌اندازی فاز دوم برق این شهرستان خواسته مردم از دولت سیزدهم است.

وی افزود: بخش ممبی و سرآسیاب با مشکلاتی در زمینه پزشکی و درمانی مواجه بوده و شرایط سختی را سپری می‌کنند و در این زمینه منتظر عنایت ویژه دولت هستند.

حجت الاسلام صلواتی یادآور شد: بیش از ۱۰ هزار دانش آموز در این شهرستان تحصیل می‌کنند که این دانش آموزان با کمبود فضای آموزشی که یکی از مشکلات عمده آنان است، مواجه هستند.

امام جمعه شهرستان بهمئی اظهار کرد: با توجه به مسئله زیست محیطی در شهرستان بهمئی، نیاز عمده به بحث فاضلاب شهری و توجه و کمک به شهرداری منطقه یک ضرورت است.

وی گفت: از محبت و عنایت رئیس جمهور برای افتتاح بیمارستان شهید سلیمانی مردم سپاسگزار هستند ولی انتظار دارند منطقه به عنوان پایلوت محرومیت در دفتر مناطق محروم ریاست جمهوری مد نظر قرار گیرد.

خبرنگار:داودطلوعی مطلق

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.