مسلم مختاری

سومین روز هفته نیروی انتظامی در شهرستان بهمئی

صبح امروز، همزمان با سومین روز از هفته نیروی انتظامی ، مراسم صبحگاه مشترک در محل نیروی انتظامی شهرستان بهمئی برگزار شد
کد خبر : 13220
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 مهر 1400 - 8:09

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی،در میان سبز قامتان ناجا و در آیین صبحگاه مشترک گرامیداشت هفته بزرگداشت نیروی انتظامی با تبریک هفته نیروی انتظامی، به بیان ویژه برنامه های مختلف در این هفته پرداخت و گفت : به حول و قوه الهی، نیروی انتظامی با تاسی از رهنمود های رهبر فرزانه انقلاب و تلاش شبانه روزی نیروهای جان برکف توانسته است امنیت خوب و مطلوبی را در شهرستان بهمئی برقرار کند.

سرگرد فرزین جمشیدی با تقدیر از همکاری های دستگاههای مختلف و همکاری بل این نهاد از پیگیری ها و تلاش های امام جمعه شهر لیکک در راستای همکاری با این نهاد و نقش ایشان در ترویج فرهنگ گفت : امروزه امنیتی که در کشور ما حاکم است ، حاصل زحمات شبانه روزی، هماهنگی و هم افزایی همه نیروهای مسلح و نیروی انتظامی است که مسئولیت امنیت را داخل کشور عهده دارهستند.

وی در این صبحگاه، با اشاره به اینکه، پیشرفت در حوزه های مختلف ، مستلزم وجود جامعه ای با امنیت بالاست افزود: کشور جمهوری اسلامی ایران، دارای ویژگی های منحصر به فردی در حوزه امنیت است.

امام جمعه موقت شهر لیکک هم در جمع نیروهای نظامی و انتظامی افزود : استکبار جهانی از پیشرفت، قدرتمندی و آمادگی جمهوری اسلامی ایران، متحیر و درمانده است.

حجت‌الاسلام تقوی ، در سخنانی با تقدیر از تلاشهای نیروی انتظامی در شهرستان، به نقش مهمی که نیروهای مسلح در ایجاد امنیت و آسایش برای هموطنانمان در نقاط مختلف کشور ایفا می کنند اشاره کرد و گفت : اقتدار و آمادگی نیروهای مسلح مانند خاری در چشم دشمنان است.

وی همچنین با اشاره به کارهای مفید و موفقیت های نیروی انتظامی در حوزه تامین امنیت در شهرستان و تعامل با مردم گفت : موفقیت های عوامل و پرسنل این نهاد ، با همکاری وهمیاری مردم امکان پذیر است.

در پایان این مراسم از تعدادی از جمعی از فرمانده های فعال و پرسنل فعال و زحمت کش نیروی انتظامی ، شهروندان که در تامین امنیت نقش عمده ای داشتند تجلیل به عمل آمد و هدایایی به رسم یادبود به این عزیزان اهدا شد.

سنایی فرماندار بهمئی هم در جمع نیروهای نظامی و انتظامی با تبریک این هفته، از زحمات این نیروها در تامین امنیت شهرستان تقدیر و تشکر کرد و گفت : گر چه کمبود امکانات برای این نهاد مهم وجود دارد، اما به خوبی توانسته اند وظیفه خود را انجام دهند.

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما

 

 

   

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.