داود طلوعی مطلق

برآورده شدن آرزوی کودک معلول در بهمئی/ بردیا فرمانده پلیس شد

به مناسبت هفته نیروی انتظامی و برای برآورده شدن آرزوی یک کودک معلول جسمی حرکتی،به صورت نمادین مدیریت نیروی انتظامی شهرستان بهمئی بر عهده این کودک قرار گرفت
کد خبر : 13309
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 - 20:21

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا به نقل از  صبح زاگرس سرگردفرزین جمشیدی گفت.با توجه به اطلاع از آرزوی کودک معلول جسمانی مبنی بر قرار گرفتن در لباس مقدس نیروی انتظامی جهت خدمت به مردم  شهرستان بهمئی و اطلاع از وضعیت کودک ۴ساله بردیا فرد معلول جسمی ،تلاش کردیم خواسته وی به مدت چند ساعت جامه عمل بپوشانیم.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بهمئی گفت: برای این عزیزان مشکلات بسیاری در جامعه وجود دارد، مسیر زندگی برای آنان سخت بوده و با اینکه تلاش های خانواده و حتی جامعه برای سهولت بخشی گذران عمر آنان تلاش دو‌چندان می کنند با این حال سختی ها،همچنان مانع از آرامش در مسیر زندگی این عزیزان است.

وی افزود : تلاش کردیم با این حرکت نمادین جهت شادی دل این عزیز و شادی چند ساعتی قدردان نعمت های بی شمار پروردگار منان و خوشحالی دل این کودک و خانواده زحمت کش آن باشیم.

فرمانده انتظامی شهرستان بهمئی ادامه داد: با هماهنگی های انجام شده ضمن تهیه لباس نیروی انتظامی و هدایت ترافیک شهرستان با همکاری صمیمانه سروان علی نقی فخرایی منش رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بهمئی در اختیار بردیا قرار گرفت و با اعزام خودرو مخصوص نیروی انتظامی  به درب منزل کار وی آغاز شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.