داود طلوعی مطلق

پیام تبریک معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و‌ پرورش استان کهگیلویه و بویراحمدبمناسبت هفته تربیت بدنی

«تربیت بدنی» واژه ای به وسعت رشد و کمال انسان و سرآغازی است برای ایجاد انگیزه و روحیه شور و نشاط در سطح جامعه
کد خبر : 13738
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1400 - 2:37
به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش، سیده فریبا حسینی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با انتشار پیامی این هفته را به ورزشکاران ، و جامعه فرهنگی استان تبریک گفت متن پیام به شرح ذیل هست:

بنام خدا
بر همه ما واجب است که ورزش را در تمام زمینه‌ها جدی بگیریم. (مقام معظم رهبری)
«تربیت بدنی» واژه ای به وسعت رشد و کمال انسان و سرآغازی است برای ایجاد انگیزه و روحیه شور و نشاط در سطح جامعه.  توجه به امر تربیت بدنی و ورزش از مهمترین ارکان تامین سلامتی جسم و روح بوده و شاخص معتبر  اجتماعی و فرهنگی کشور  محسوب میگردد. هفته تربیت بدنی هفته معرفی الگوهای انسانی و پهلوانی است. در قاموس دینی مان نیز ورزش جایگاه ویژه ای دارد. امام سجاد (ع)  می فرماید: بدن تو بر تو حقی دارد حق آن است آنرا نیرومند و مقاوم در برابر شداید و سختی ها و در کمال نگه داری.
برای داشتن جامعه ای سالم به ویژه در این دوران کرونایی توجه، اهمیت و تقویت ورزش برای تامین سلامت و بهداشت افراد و سبک زندگی فعال از اولویت خاصی برخوردار است و در این زمینه خانواده های عزیز باید بیش از دیگران به این مسئله بپردازند و در نظر داشته باشند که آنان پرورش دهندگان نسل های آینده هستند، به همین خاطر نه‌تنها یک روز یا یک هفته بلکه تمام ساعات زندگی باید توجه به این مهم، مد نظر باشد. اینجانب بر خود لازم می دانم ۲۶ مهر ماه آغاز هفته تربیت بدنی را به همه دانش آموزان، ورزشکاران، ورزش دوستان به ویژه همکاران ارجمندم، معلمان تربیت بدنی و متولیان امر ورزش در سراسر کشور تبریک عرض نموده و جامعه ای سرشار از نشاط ، سرافرازی و سرزندگی، همراه با سلامتی از خداوند منان مسئلت نمایم.

بااحترام

سیده فریباحسینی
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و‌ پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.