۰ نظر
۱۱۱ بازدید

داود طلوعی مطلق

کارخداپسندانه خانواده خیر ونیکوکار در شهرستان بهمئی

خانواده کریمی پور در اقدام عام المنفعانه برای رفاه زائرین و مجاورین حرم سید عبدصالح روستای سیاه شیر علاوه بر وقف تعدادی صندلی برای برگزاری مراسمات نیز سرپناه و پارکینگ برای شبستان درست این اقدام را تقدیم به روح جوان ناکام خود (علی کریمی پور) کردند
کد خبر : 15737
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 آبان 1400 - 0:20

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا به نقل از  آفتاب زاگرس،خانواده مشهدی علی نجات کریمی پور اهل شهرستان بهمئی روستای سیاه شیر بعد از بخشش قاتل فرزند خود  کار خداپسندانه دیگری نیز انجام داده اند و این خانواده تعداد زیادی صندلی به هیات امنای امامزاده مسجد روستای سیاه شیر وقف کرد که برای برگزاری مراسمات استفاده کنند هم چنین در سطح شهرستان می توانند از آنها استفاده شود.

خانواده کریمی پور در اقدام عام المنفعانه برای رفاه زائرین و مجاورین حرم سید عبدصالح روستای سیاه شیر علاوه بر وقف تعدادی صندلی برای برگزاری مراسمات نیز سرپناه و پارکینگ برای شبستان درست این اقدام را تقدیم به روح جوان ناکام خود (علی کریمی پور) کردند.

خانواده مشهدی علی نجات کریمی پور ابراز امیدواری کردند که در آینده نیز ان شالله مبادرت به کارهای خیر خواهرانه و عام المنفعانه دیگری  خواهند کرد.

روستای سیاه شیر از توابع شهرستان بهمئی است که در حد فاصله ۵ کیلومتری با شهرلیکک واقع شده است این روستا قدیمی و دارای بارگاه امامزاده سید عبد صالح (ع) از نوادگان امام موسی کاظم (ع) است .

 


 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.