۰ نظر
۸۸ بازدید

داود طلوعی مطلق

پیام تبریک امام جمعه شهرستان بهمئی بمناسبت روز دانشجو

دانشجو فریاد جوامع مستضعف بر مستکبران عالم است
کد خبر : 17926
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1400 - 11:03

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا حجت الاسلام و المسلمین افروغی امام جمعه شهر لیکک در پیامی روز دانشجو را تبریک گفت متن پیام به شرح ذیل هست:

بسم الله الرحمن الرحیم
روز ۱۶ آذر نماد استکبار ستیزی در تاریخ پرافتخار جریان دانشجویی ایران عزیز است و دانشجو فریاد جوامع مستضعف بر مستکبران عالم است .

دانشجو همواره در عین سیاسی بودن در بند جناحهای سیاسی گرفتار نشده است و علم همراه با معنویت ، بصیرت همراه با استکبار ستیزی ، آرمانخواهی همراه با واقع نگری و واقع گرایی ، عدالتخواهی همراه با رعایت قانون را مجاهده کرده اند.
جریان دانشجویی گامهای بلندی را همپای جریان اصیل روحانیت شیعه در تاریخ معاصر برداشته است .اما برای رسیدن به زمینه سازی تحقق تمدن مهدوی راه طی نشده فراوانی داریم که برای به فعلیت رساندن این مهم نکات زیرمیتواند راهگشا باشد:
۱- به فضل الهی در چله دوم انقلاب برای به فعلیت رساندن آرمانهای امامین انقلاب ما دانشجویان و طلاب شانه هایمان را در زیر بار مسولیت ها قرار میدهیم
۲- حرکت در مسیر چشم اندازهای مقام عظمای ولایت در ساحت های گوناگون را مبارک میدانیم و خروجی آن را شخصیت های کم نظیری همچون شهیدان سلیمانی ها و فخری زاده ها و چمران ها و …میبینیم.
۳- برای اقتدار و استقلال و آزادی ملت مرزهای دانش را در نوردیم.
۴- عدالت جویی و دفاع از اقشار مستضعف و عدم وابستگی به جریانهای سیاسی و مطالبه گری مستمر بحق را اجزا لاینفک حیات و وجود جریان دانشجویی میدانیم و مجاهده در این مسیر را ضروری تر از گذشته است .
با عبودیت خداوند رحمان و تفضلات بی انتهایش و عنایت حضرت ولی عصر (عج) به آینده امیدوار و خون شهیدان دانشجویی را پاس بداریم.
در برابر ارواح ملکوتی همه شهدا بخصوص شهدای دانشجو ادای احترام میکنیم و این روز ماندگار رابه همه دانشجویان ایران زمین تبریک عرض میکنم .

پایان/

خبرنگار:داودطلوعی مطلق

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.