داود طلوعی مطلق

دیدارسفیرارشاداسلامی بامجموعه همکاران وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی جهت پیگیری مطالبات وحقوق زیرخط فقر

حقوق کارکنان وزارت فرهنگ وارشاداسلامی دراستانهای کشور زیر خط فقرهست
کد خبر : 17935
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1400 - 17:40

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا دیدار فردین یزدانی اصل کارمند فرهنگ و ارشاد اسلامی و هنرمند نام اشنای دیار زاگرس با مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شد.
فردین یزدانی اصل در این سفر که به عنوان سفیر کارکنان فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر کشور در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور پیدا کرد؛
هنرمند نام آشنای کهگیلویه و بویراحمدی که خود از خانواده فرهنگ و ارشاد میباشد برای دفاع از حقوق و مزایای همکارانش با دفتر وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی، دکتر اسلامی معاونت توسعه مدیریت و منابع، معاونت اداری و مالی،محمدپور معاونت برنامه ریزی روابط عمومی، خانم غفاری دیدار و گفتگو کرد.

دکتر اسلامی در این دیدار اظهار داشت؛افزایش فوق العاده ویژه بند (۱۰) ماده(۶۸)قانون خدمات کشوری،تسری فوق العاده خاص کارمندان سازمان زندانها به کارکنان وزارت ارشاد و همچنین اصلاح ساختار سازمانی در دستور کار پیگیری قرار گرفته است و مقرر گردید جلسه ای با دکتر لطیفی رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور برگزار گردد.
فردین یزدانی از رایزنی ها و حمایت مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بهبود رفاه کارکنان فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکر و قدردانی کرد و خواستارپیگیری مطالبات کارکنان فرهنگ و ارشاد اسلامی شد.
دیدار و ملاقات فردین یزدانی نماینده کارکنان فرهنگ و ارشاداسلامی با دکتر اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در اولویت برنامه های دیدار وزیر محترم قرارگرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.