داود طلوعی مطلق

برگزاری یادواره شهدای سید صفی از سادات میر سالاری با حضور گسترده مردم شهرستان بهمئی

یادواره شهدای روستای سید صفی شهرستان بهمئی با حضور گسترده مردم، خانواده شهدا و بویژه جوانان برگزار شد.
کد خبر : 19691
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 دی 1400 - 15:38

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا سرهنگ علی بخش ثابتی از فرمانده هان دفاع مقدس در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره دو شهید سید قدرت الله جریدیانی و شهید سید محمد طلا چک با اشاره به دلاور مردی های زنان و مردان دیار بهمئی گفت : خدمات ارزنده مردم بهمئی قابل ستایش و تقدیر است و امروزه هر آنچه داریم از مجاهدت های شهدا و رزمندگان است.

سرهنگ علی بخش ثابتی ادامه دادن راه و مسیر شهدا را در زندگی دنیوی و آخرت بسیار موثر ذکر کرد و افزود: نسل جوان و امروزی ما موفقیت مختلف خود را در حوزه های علمی، فرهنگی و عرصه های گوناگون مدیون جانفشانی های شهدا هستند.

وی شهیدان منطقه سید صفی را از شهدای برجسته، فعال و زحمت کش برشمرد و گفت: خاطرات این دو عزیز در دوران جنگ تحمیلی فراموش نشدنی است.

وی با بیان روایتی از یکی از شهدای شهرستان بهمئی در جنگ تحمیلی و در یک گردان ۳۰۰ نفره گفت:

۱۳ شبانه روز عیوض محسن نیک در راستای مبارزه با دشمنان در خط مقدم بیدار ماندند و هرگز نخوابیدند تا پرچم کشور ما همیشه برافراشته بماند علی بخش ثابتی از فرمانده هان دفاع مقدس ، از خانواده های شهید جریدیانی و شهید چک که فرزندان خود را در راه نظام و انقلاب داده اند و تاکنون هم در این خط بودند تقدیر و تشکر کرد.

سرگرد داود بهزادی زاده جانشین فرمانده سپاه پاسداران شهرستان بهمئی هم در این مراسم از تعامل مجموعه بسیج و سپاه پاسداران و اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران برای برگزاری هر چه بیشتر برنامه های فرهنگی و مذهبی، از جمله یادواره ها خبر داد گفت : در اینده نزدیک برنامه ها و یادواره های مختلفی در نقاط مختلف شهرستان بهمئی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام سید عبدالرضا موسوی منش نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی هم در این مراسم به نمایندگی از مردم بزرگوار میر سالاری از حضور گسترده مردم در این مراسم و نکوداشت یاد و خاطره شهدا تقدیر و تشکر کرد و گفت : باید با برنامه ریزی های دقیق قدردان تلاش ها، پشتیبانی و زحمات خانواده شهدا باشیم.

شهیدان سید قدرت الله جریدیانی و سید محمد طلا چک از شهدای سادات میر سالاری در عملیات کربلای ۴ جزیره مینو به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

این مراسم به همت مجموعه بسیج، سپاه پاسداران حوزه حضرت زثهرا س ، اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان، شورا و دهیاری و اهالی محترم روستای سید صفی برگزار شد.

گفتنی است شهرستان بهمئی ۱۲۶ شهید به نظام و انقلاب تقدیم کرده است.

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما
داود طلوعی مطلق پایگاه خبری عصر آشنا

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سید یوسف فخرایی سه شنبه , 7 دی 1400 - 3:02

بسم رب شهدا والصدیقین
احتراما این جانب سید یوسف فخرایی
دهیار روستای سیدصفی
سپاس و قدردانی خود را از عوامل و همکاری کنندگان در دومین یادواره #شهدای_روستای_سیدصفی اعلام داشته و همچنین از حضور و مشارکت همه اعضای ستاد یادواره شهدای شهرستان ( سازمان ها – نهادها – دستگاههای اجرایی – شوراها – دهیاران – فرماندهان و نیروهای انتظامی ، سپاه و بسیج – اتحادیه ها – اصناف – بازاریان – اصحاب رسانه ) و همچنین مردم همیشه در صحنه و پرشور شهرستان که در هرچه بهتر برگزار نمودن مراسم خالصانه تلاش نمودند تقدیر و تشکر می نماییم و از خداوند متعال توفیق پاسداری واقعی ارزشها و اهداف نظام مقدس اسلامی در عرصه های مختلف اقتصادی ، سیاسی، فرهنگی ، اجتماعی و همچنین موفقیت روز افزون دولت جوان و انقلابی را آرزومندم