مسلم مختاری

مدیران و مسئولان جدید باید با بصیرت و تفکر ۹ دی همگام باشند/ ادامه دادن راه شهدا موفقیت و پیشرفت کشور را تضمین می کند

مدیران ناکارآمد، نیروهای قبلی و مسئولان گذشته باید از صحنه کنار بروند و انسان های شایسته و انقلابی به کار گماشته شوند
کد خبر : 20361
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 دی 1400 - 11:57

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا ؛ رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اُستان در مراسم گرامیداشت ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و در جمع مردم شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی ، با اشاره به اینکه ، نهم دی ماه روزی است که مردم ایران اسلامی ، حمایت از رهبری و زعامت اسلامی را فریاد زدند و این زمان ، روز بصیرت، غیرت و هویت دینی ایرانیان نام گرفت گفت: همچون دیگر نقاط کشور ، مردم انقلابی و متعهد استان کهگیلویه و بویراحمد هم با گرامیداشت حماسه روز بصیرت، توطئه‌های دشمنان انقلاب را در ایجاد آشوب و نا آرامی‌های سال ۸۸ و بعد از آن محکوم کردند و این روز حماسه‌ای بزرگ و نمایانگر پیوند عمیق بین امت و رهبری نام گرفت.
حجت الاسلام و المسلمین عبودی گفت: با وجود تمامی تهدید‌ها و توطئه‌های دشمن، انقلاب اسلامی، استوار و مقاوم همه این توطئه‌ها را با تکیه بر مردم و پیوند عمیق امام و امت و با سربلندی و عزت، پشت سر گذاشته است.

حجت الاسلام والمسلمین عبودی با انتقاد از عدم تغییر مدیران ناکارآمد و ناهمسو با دولت جدید انتقاد کرد و با اشاره به اینکه، باید هر چه سریعتر این افراد برکنار و نیروهای انقلابی، جهادی و پرشور بر سر کار بیایند تا خدمت به مردم سرعت بیشتری بگیرد گفت: بکارگیری نیروهای غیرکارآمد ضربه مهلکی به مردم خواهد بود و انتظار می رود نمایندگان مجلس در تغییر مدیران دخالتی نداشته باشند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اُستان ، با بیان اینکه ، در روز نهم دی ماه ۱۳۸۸، مشروعیت سیاسی نظام اسلامی ایران بار دیگر با حضور خودجوش ده‌ها میلیونی مردم در تهران و تمامی شهر‌های دیگرِ کشور به جهانیان اعلام شد افزود : این روز خروش ملت ایران و آشکار ساختن خشم مقدس در برابر اهانت‌ها و حرمت شکنی‌های عده‌ای غافل و یا مزدور وابسته به اجانب نسبت به مقدسات در روز عاشورای حسینی است.

وی با اشاره به اینکه ، مردم در این روز، تیر خلاص را به سران فتنه شلیک و پشتِ پیکرِ نامبارک فتنه را به خاک مالیدند و با نه گفتن ملت ایران به سران فتنه و آری گفتن به نظام اسلامی و بیعت مجدد مردم با آرمان‌های والای حضرت امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بصیرت خود را به نمایش گذاشتند گفت: مردم عزیز ما با حضور حماسی خود از اهانت‌کنندگان به باور‌های اسلامی ابراز انزجار کردند.
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه اُستان با اشاره به اینکه ، مردم انقلابی کشورمان با سردادن شعار‌هایی نظیر “این‌همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده”، “مرگ بر ضد ولایت‌فقیه”، “خامنه‌ای خمینی دیگر است، ولایتش ولایت حیدر است” این حماسه پرشور را تاریخی کردند و خشم و انزجار خود را از هتاکان به حریم حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در روز عاشورا اعلام و از اصل ولایت‌فقیه حمایت کردند ادامه داد: مردم ولایتمدار کهگیلویه و بویراحمد که در اُمور انقلابی، اسلامی و انسانی پیشگام بو‌دند، در خلق حماسه نهم دی با حضور خودشان در صبح روز هشتم دی ۸۸ نشان دادند که مانند دیگر اُمور پیشگام هستند.

فرماندار بهمئی هم در این مراسم با اشاره به اینکه حماسه ۹ دی به همه آحاد و اقشار مردم تعلق دارد افزود: یوم‌الله نهم دی متعلق به یک گروه و حزب و دسته سیاسی نیست و خالقان، صاحبان و متولیان نهم دی، مردم هستند و امروز بیش از هر زمانی و برای عبور از توطئه‌ها و فتنه‌ها به وحدت و همدلی نیازمند داریم.

علی محمدی با گرامیداشت سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و از خودگذشتگی های آن شهید والامقام گفت: ادامه دادن راه شهیدانِ والا مقامی همچون سردار سلیمانی ، موفقیت و پیشرفت کشور را تضمین می کند.

گفتنی است این مراسم در محل مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی ، با حضور آحاد و اقشار مختلف مردم و مسؤولان ، با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و اجرای برنامه های متنوع فرهنگی برگزار شد.
مردم ولایتمدار بهمئی همبا اجتماع پرشکوه در محل مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر لیکک ، با سردادن شعارهای “الله اکبر”، “مرگ بر آمریکا”، “مرگ بر اسرائیل”، ” مرگ بر ضد ولایت فقیه” و “مرگ بر فتنه‌گر” حرمت‌شکنی فتنه‌گران را در عاشورای ۸۸ محکوم کردند و دوستداران انقلاب اسلامی بار دیگر حمایت خود را از ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی به دشمنان نشان دادند.

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما

داود طلوعی مطلق پایگاه خبری عصر آشنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.