داود طلوعی مطلق

جهاد همچنان ادامه دارد

گروه جهادی شهید احسان فتحی حوزه بسیج ثارالله(ع) و گروه جهادی شهید سلیمانی با همکاری جهادگران مخلص کارهای جهادی بسیاری درشهرستان انجام دادند.
کد خبر : 2818
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 آبان 1399 - 23:04
به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا ، گروه جهادی شهید احسان فتحی حوزه بسیج ثارالله(ع) و گروه جهادی شهید سلیمانی با همکاری جهادگران مخلص کارهای جهادی بسیاری درشهرستان انجام دادند.

سیدصدراله آوری مسئول گروه جهادی گفت:با توکل بر خدا و در شرایط فعلی که مقام معظم رهبری برای چندمین بار توصیه به کارهای مؤمنانه و جهادی داشتندتوفیق پیدا کردیم برای خانواده ‌ای که در آن یک خانم با چهار فرزند دانش آموز و بدون درآمد به دلیل خرابی سقف خانه اش در اضطراب رسیدن زمستان بود،در مدت قریب به پنج روز کار بتون ریزی و ایزوگام آن انجام شود. و خدا را شکر خانواده ای دیگر از نگرانی در بیاید.

آوری گفت:این کار به لطف پیگیری ها و حمایت های جدی دفتر امام جمعه  و نیز حمایت های خوب کمیته امداد توسط گروه جهادی شهید احسان فتحی حوزه بسیج ثارالله(ع) و گروه جهادی شهید سلیمانی و همکاری جهادگران مخلص انجام گرفت.

وی بیان داشند:این گروه جهادی در طول سال به صورت مداوم فعالیت های عمرانی، معیشتی و فرهنگی در دستور کار خود دارد و نیازمند کمک های مومنانه افرادیست که می توانند خانواده های زیادی را از نگرانی در بیاورند.

وی درپایان گفت:مجموع هزینه های انجام شده در این کارحدودا مبلغ ۶میلیون و۹۰۰هزارتومان شد واز مردم مومن شهرستان تقاضامندیم که درصورت توان خود برای کمک به مردم بی بضاعت ماراهمیاری کنند تابتوانیم دررفع مشکلات هموطنانمان سهیم باشم .

 

 

 

       

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.