داود طلوعی مطلق

اختتامیه مسابقات فوتبال یادواره ورزشکارفقید مرحوم عبداله بخشی

تیم اتحاد شهریاری از منطقه رود تلخ، قهرمان مسابقات یادواره ورزشکار فقید مرحوم عبدالله بخشی شد.
کد خبر : 28238
تاریخ انتشار : پنجشنبه 4 فروردین 1401 - 7:59

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا؛علیداد رگبارمقدم رئیس شورای شهر دربین ورزشکاران گفت:این فینال میتواندبهترین فینال این چند دهه اخیر باشد که برگزارمیشود وانشالله بازیکنان با رعایت اخلاق خوب وجوانمردی فینال را به نحو احسنت برگزارکنند.

یوسف طلوعی مطلق گفت:مسابقات فوتبال منطقه رود تلخ از بخش ممبی  با عنوان یادواره ورزشکار فقید مرحوم عبداله بخشی با حضور ۱۶ تیم به صورت دوره ای برگزار شد.

طلوعی مطلق گفت:در پایان این دیدارها ، دو تیم اتحاد شهریاری و جوانان بنه پیر به دیدار نهایی راه یافتند.

مسئول برگزاری این مسابقات بیان کرد:در دیدار نهایی که بین این دو تیم برگزار شد، بعد از ۹۰ دقیقه تلاش  تیم اتحاد شهریاری با نتیجه ۳ بر ۲ تیم جوانان بنه پیر را شکست داد و به مقام قهرمانی رسید.

وی بیان داشت:در این دوره از مسابقات محمود دانایی به عنوان آقای گل ، مجید کوکبی به عنوان فنی ترین بازیکن، ثاراله پاچیده به عنوان بهترین بازیکن و تیم شاهین دهه مشهدی به عنوان تیم اخلاق شناخته شدند.

حضور پرشور تماشاگران از بخش های مهم این دوره از مسابقات بود.

وی درپایان از زحمات پرسنل نیروی انتظامی بخش ،حوزه مقاومت بسیج ثاراله ممبی، سلمان ارنواز بخشدار ممبی، عاطفه بیوکانی رئیس اداره ورزش و جوانان، علیداد رگبار مقدم رئیس شورای اسلامی شهر ،اسلام شکیبازاده رئیس اداره جهادکشاورزی ممبی ،قبادعسکری رئیس هیئت فوتبال شهرستان،نورمحمدشجاعی مسئول هیئت ورزشهای عشایری وروستایی،کوکبی رئیس جدید هیئت ورزشهای روستایی وعشایری،داوران عزیز و زحمتکش،  روحانیت معظم ومعزز ،عزیزجوزن دهیارنرمون ،خانواده مرحوم بخشی و چند تن دیگر از مسئولان به همراه صداوسیما و رسانه ها وهمچنین ازذاکری شورای بخش ممبی،تماشاگران عزیز و خانوادهایی که در کنار ورزشگاه هستند ونهایت همکاری را برای برگزاری این مسابقات داشتند تقدیر وتشکرکرد.

در پایان این دیدار علاوه بر اهدای جام و مدال به تیم و ورزشکاران قهرمان و نایب قهرمان، از داوران این دیدار و یوسف طلوعی مطلق به عنوان هماهنگ کننده ، مسئول برگزاری این دوره از مسابقات وهمچنین از داوران فعال کشوری نیز تجلیل شد.

روح اله حیدرزاده کمک داور این مسابقه در پایان مدال خودراتقدیم  خانواده مرحوم بخشی کرد.

 

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما

داودطلوعی مطلق پایگاه خبری عصرآشنا

 

 

 

   

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.