۰ نظر
۲۵۶ بازدید

داود طلوعی مطلق

دیدار مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان با هنرمندان پیشکسوت شهرستان بهمئی

مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی از هنرمندان پیشکسوت عرصه فرهنگ وهنر دیدار نمودند.
کد خبر : 29572
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 فروردین 1401 - 0:51

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،امیر مسلمی نیا گفت:مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی  از هنرمندان پیشکسوت عرصه فرهنگ وهنر  دیدار نمودند.

امیر مسلمی نیا در این دیدار ضمن عرض تبریک وعرض ادب و ارادت خدمت همه هنرمندان ،آنها را انسانهایی دانست که مورد لطف ورحمت خداوند قرار گرفته که نعمت خلق اثر هنری ویژه تر جلوه میکند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاداسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با ماندنی رگبار مقدم ضمن تبریک سال نو گفت:زحمات شما در حوزه فعالیت های نویسندگی قابل تقدیر وتحسین است و درحوزه نشر وچاپ مجدد این کتاب بعد از ویرایش کامل مساعدتهای لازم را خواهیم نمود.

درخشان در دیدار با فریدون مختاری پیشکسوت هنرهای نمایشی ضمن تبریک سال نو بیان داشت:هنرمندان را در عرصه فعالیت های فرهنگی وهنری که فعالیت های هنری آنها چه در فضای حقیقی وچه بصورت مجازی بسیار خوب تلقی نمود و گفت قطعا کار همه هنرمندان دیده خواهد شد وآنها که قابل تقدیر وتشکر هستند ازآنها تقدیر خواهیم نمود.

وی در دیدار با شاعر پیشکسوت وملی شهرستان ضمن تبریک سال جدید هنرمندان به ویژه حوزه شعر بیان داشت :اگر بتواند این هنر ناب را در مسیر درست هدایت نماید در عرصه مختلف اجتماعی تاثیر گذار خواهد بود و شاعرانی که توانایی چاپ و نشر کتاب را دارند اقدام کنند و اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی از همه نویسندگان حمایت خواهدکرد.

                

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.