جلسه شورای اداری شهرستان علاوه بر بررسی موضوعات مختلف، با تذکر شدید فرماندار بهمئی به مدیران ادارات همراه بود.

جلسه شورای اداری شهرستان بهمئی با موضوعات مردمی سازی یارانه ها / تشریح وضعیت طرح های مختلف عمرانی / تذکر شدید فرماندار به مدیران ادارات در ارائه خدمت به مردم و کوتاهی در اطلاع رسانی خدمات دولت

مراسم تودیع و معارفه بخشداران سرآسیاب یوسفی / معرفی مسئول امور بانوان فرمانداری بهمئی / تقدیر از زحمات و تلاش های حجت الاسلام موسوی منش / و معرفی مشاور فرماندار بهمئی در امور روحانیون
کد خبر : 32571
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 اردیبهشت 1401 - 11:27

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا؛ فرماندار شهرستان بهمئی ، در جلسه شورای اداری این شهرستان که در سالن اجتماعات فرمانداری بهمئی و با حضور دستگاهها، نهادها، ادارات و اصحاب رسانه برگزار شد به موضوع این روزهای کشور در زمینه مردمی سازی یارانه اشاره کرد و گفت: هدف طرح مردمی سازی یارانه ها واقعی کردن قیمت هاست و اجرای طرح مردمی‌ سازی یارانه‌ها و توزیع عادلانه آن را طرحی برای جلوگیری از کوچک‌ سازی سفره‌های مردم است.

علی محمدی با اشاره به واقعی کردن قیمت اقلام مختلف، یکی دیگر از مزایای این طرح را مبارزه با قاچاق کالا ذکر کرد و افزود: باید تلاش کنیم کالاهای اساسی مورد نیاز مردم را در در اسرع وقت تامین کنیم.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح، به همراهی مردم نیاز است و اطلاع رسانی از ضرورت های اجرایی طرح است و رسانه ها در آگاه‌سازی مردم نقش به سزایی دارند گفت : بازرسان باید نظارت میدانی در بازار شهر لیکک و مناطق مختلف را افزایش دهند و باید به شکایات مردمی توجه جدی شود و با متخلفین، احتکارگران و گران فروشان برخورد شدید صورت گیرد تا به مردم ضربه ای وارد نشود گفت: به مردم قول خواهیم داد که در زمینه برخورد با متخلفین کوتاهی نخواهد شد.

فرماندار شهرستان بهمئی، به فعال سازی، آغاز به کار، و سرعت بخشی چندین طرح عمرانی از جمله؛ اقدامات لازم برای تقویت برق شهرستان ، اجرای طرح های حوزه ی آبفاضلاب روستایی، فعال سازی و سرعت بخشی طرح آبرسانی سد کوثر و همچنین اجرای طرح های حوزه راهسازی خبر داد و گفت: برای خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و مردم باید بدانند که کارهای بسیار خوبی در این مدت صورت گرفته است.

علی محمدی در تذکر شدیدی به مدیران از کوتاهی در زمینه ارائه نکردن خدمات دولت به شدت انتقاد کرد و گفت : مدیران جدیدی که منصوب شدند اگر نتواند خدمات دولت و نظام را به خوبی انعکاس دهند و در اطلاع رسانی و خدمت به مردم کوتاهی کنند برکنار خواهند شد تا در روند خدمت به مردم مشکلی ایجاد نشود.

سرهنگ مهدی غلامی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بهمئی هم در این جلسه با گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر در عملیات بیت المقدس و روز مقاومت ایثار و پیروزی گفت: یکی از موجبات تداوم انقلاب اسلامی ایران فتح خرمشهر و هشت سال دفاع مقدس بود و امروز دشمنان می‌خواهند با مطرح کردن مباحث اقتصادی ، اختلالی در روند کار ایجاد کنند ، این در حالی است که مردم ایران پای این نظام و رهبری ایستاده اند.

وی با اشاره به اجرای طرح ارتقاء امنیت و حراست از حریم شهر به همت مجموعه سپاه پاسداران و بسیج ، خواستار همکاری هر چه بیشتر ادارات و نهادها در تامین امکانات و موارد مورد نیاز شد.

هیبت الله جوانمرد بخشدار پیشین بخش سرآسیاب یوسفی هم دراین جلسه به ارائه عملکرد خود در طول دوران مدیریتش پرداخت.

در این جلسه از خدمات  هیبت الله جوانمرد به عنوان بخشدار پیشین سرآسیاب یوسفی تقدیر شد و سید عبدالعزیز سیدی به عنوان بخشدار جدید این بخش معرفی شد.

در این مراسم از خدمات حجت‌الاسلام سید عبدالرضا موسوی منش از روحانیون حوزه و نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی قدردانی شد.

خانم عاطفه بیوکانی به عنوان مسئول امور بانوان فرمانداری بهمئی و حجت الاسلام صابر دهقان قلات به عنوان مشاور فرماندار در امور روحانیون منصوب شد.

 

 

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما

داود طلوعی مطلق پایگاه خبری عصر آشنا

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.