سفررئیس سازمان سینمایی ،معاون توسعه فناوری و مطالعات سازمان سینمایی کشور و هیئت همراه به استان کهگیلویه وبویراحمد

رئیس سازمان سینمایی کشور و هیئت همراه به گلزار شهدای شهر یاسوج رفت و به شهدای این شهر ادای احترام کرد.
کد خبر : 33325
تاریخ انتشار : پنجشنبه 5 خرداد 1401 - 10:41

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا، رئیس سازمان سینمایی کشور در نخستین برنامه سفر دو روزه خود در کهگیلویه و بویراحمد به گلزار شهدای شهر یاسوج رفت و به شهدای این شهر ادای احترام کرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در فرودگاه یاسوج از محمد خزاعی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی کشور استقبال به عمل آوردند.

محمد خزاعی و هیئت همراه و مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد به گلزار شهدای شهر یاسوج رفتند و به مقام شامخ شهدای استان ادای احترام کردند.

حضور رئیس سازمان سینمایی کشور و هیئت همراه در منزل شهید عبدیان

رئیس سازمان سینمایی کشور و هیئت همراه پس از حضور بر مزار شهید خداعفو عبدیان خبرنگار صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد و از شهدای عرصه رسانه، به همراه معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در منزل این شهید بزرگوار حضور پیدا کردند و ضمن قرائت فاتحه، از نزدیک با خانواده شهید گفت و گو و با اهدای لوح تقدیر، تجلیل کردند.

«امین درخشان»مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد نشست جمعی از هنرمندان استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور محمد خزائی رئیس سازمان سینمایی کشور و هیئت همراه برگزار شد، اظهار کرد: ریاست سازمان سینمایی کشور با سفر به این استان نشان داد عدالت فرهنگی را در روش، منش مدیریت خود قرار داده و این برنامه‌ها مصداق رعایت عدالت فرهنگی از سوی ایشان است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.