مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در آئین رونمایی پوستر جشنواره امام رضا (ع) خبر داد:

کهگیلویه و بویراحمد میزبان جشنواره ملی آئین های نمایشی رضوی / حضور خراسان رضوی، هرمزگان و بوشهر در جشنواره

پوستر هشتمین جشنواره ملی آیین های نمایشی در فرهنگ رضوی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان در یاسوج رونمایی شد.
کد خبر : 33509
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 خرداد 1401 - 0:55

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا آئین رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره ملی آئین های نمایشی در فرهنگ رضوی از سری برنامه های بیست و دومین جشنواره بین‌المللی فرهنگی هنری امام رضا علیه السلام امروز با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه فتح استان و جمعی از مسئولین فرهنگی استان در نگارخانه باران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.
امین درخشان در این آیین گفت: هشتمین جشنواره ملی آیین های نمایشی در فرهنگ رضوی با حضور گروه های نمایشی از استان های خراسان رضوی، بوشهر، میناب بندرعباس و دو گروه نمایشی از استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج برگزار می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این جشنواره از ۱۶ لغایت ۱۹ خرداد ماه در یاسوج برگزار می شود، افزود: برگزاری این جشنواره با همکاری سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، دستگاه ها و نهادهای فرهنگی استان و بنیاد بین‌المللی فرهنگی، هنری امام رضا علیه السلام خواهد بود.
وی برگزاری این جشنواره را در راستای ترویج فرهنگ منور رضوی در جامعه و همچنین ایجاد نشاط معنوی بین مردم دانست.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.