مسلم مختاری

نظارت جدی تر بر بازار در شهرستان بهمئی از امروز آغاز شد

مانور تشدید و استمرار بازرسی و نظارت ها در بازار شهرستان بهمئی
کد خبر : 34058
تاریخ انتشار : شنبه 21 خرداد 1401 - 11:10

 

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا؛ رئیس جهاد کشاورزی شهرستان بهمئی با اشاره به اینکه، استفاده از همه ظرفیت ها برای تشدید نظارت بر بازار از امروز با تعداد نیروی بیشتر صورت خواهد گرفت گفت: این بازرسی‌ها با همکاری بازرسان اتاق اصناف و گشت‌های تعزیرات حکومتی ، شبکه بهداشت و درمان و دیکر نهادها انجام می‌شود و علاوه بر بازار کالا‌های اساسی، دیگر کالا‌ها را نیز در بر می‌گیرد.

زکی نژاد با بیان اینکه برای تعادل در بازار همه تلاش خود را به کار خواهیم بست، گفت: مشارکت مردمی بسیار مهم و کمک بسزایی در انجام بازرسی‌ها خواهد داشت.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بهمئی هم گفت : در این طرح با گرانفروشان ، کم فروشان، صاحبان انبار‌های بی نام نشانِ ذخیره کالا، احتکارکنندگان و بازاریان متخلف برخورد قاطع می شود.

ارسلان عباسی گفت: از امروز طرح تشدید و استمرار بازرسی و نظارت‌ها در نقاط مختلف شهرستان بهمئی شروع شد و در این طرح محصولات کشاورزی، لبنیات، حبوبات، برنج‌های وارداتی، شکر و روغن مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی با تقدیر از همراهی مردم و بازاریان با انصاف گفت: بررسی و نظارت‌ها در این طرح بر اساس قیمت‌های تعیین شده و با حضور تعزیرات صورت می‌گیرد و مردم می‌توانند تخلفات را به سامانه ۱۲۴ اعلام و تعزیرات رسیدگی و اقدام خواهد کرد.

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما

داود طلوعی مطلق پایگاه خبری عصر آشنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.