داود طلوعی مطلق

کارگاه آموزشی سلامت اجتماعی در شهرک امام خمینی(ره)روستای گچ بلندشهرستان بهمئی

کارگاه آموزشی سلامت اجتماعی در شهرک امام خمینی برگزار شد.
کد خبر : 35063
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 تیر 1401 - 7:32

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،امیر مسلمی نیا گفت:کارگاه آموزشی سلامت اجتماعی به همت اداره کل و اداره فرهنگ وارشاد اسلامی و همکاری موسسه مردم نهاد هدایتگران وروشنگری در شهرک امام خمینی(ره)روستای گچ بلند برگزار شد.

امیر مسلمی نیا هدف از برگزاری این کارگاه را تعالی سلامت اجتماعی در جامعه تلقی نمود وگفت:با حضور خانواده ها و با استفاده از اساتید مجرب نکات بسیار ارزنده ومفید به سمع نظر مردم رسانده میشود که انشاالله شاهد تغییرات در زندگی وسبک آنها ولو بسیار اندک باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین افروغی امام جمعه وکارشناس مشاوره در دانشگاه های کشور به پرداختن مواردی از عوامل تعالی سبک زندگی وخانواده پرداخت.
وی اصلاح بین مردم ورفع کدورت ها ومبحث ارتباط وتاثیر آن بر زندگی انسان را تشریح نمودند وگفتند:اصلاح بین مردم از صفات نیک وسفارش شده در دین اسلام هست که باید در جامعه نهادینه گردد.
افروغی رئیس شورای فرهنگ‌عمومی ارتباط انسان را در چند مورد بیان نمود وگفت ما چند نوع ارتباط داریم:ارتباط با مردم،ارتباط با خود،ارتباط با طبیعت
و ارتباط با جامعه پیرامون خودداریم که در همه موارد شرایط وضوابطی را باید رعایت کرد ومهمترین نوع روابط ارتباط با خود است که باید بدان توجه گردد.
وی گریزی به داستان زندگی حضرت سلیمان داشت وگفت : در کتابها آمده است که حضرت سلیمان از حیوانات سان می دیدند وبا انها بسیار مهربان بودند وسفارش موکد به رعایت حقوق انسان دربرخورد با حیوانات را داشتند.

حجت الاسلام افروغی در پایان به مباحثی درباره آسیبهای اجتماعی و استفاده نامناسب خانواده ها از فضای مجازی پرداختند.
در پایان با برگزاری مسابقه وطرح سوالاتی از متن سخنرانی و به قیدقرعه به برگزیدکان جوایزی اهداء گردید.
امیر مسلمی نیا از مدیرکل فرهنگ وارشاداسلامی و همکاری موسسه هدایتگران و روشنگری ،حجت الاسلام والمسلمین افروغی امام جمعه شهرستان،روحانیت معظم ومعزز،ستادنمازجمعه شهرستان،روحانی روستا سیدکمال محمدی صفت،کانون فرهنگی وهنری مسجد،هیئت امناء مسجدشهرک،پایگاه بسیج ،مردم شهرک امام خمینی ،همکاران اداری اداره فرهنگ‌وارشاد اسلامی به ویژه داود طلوعی مطلق روابط عمومی ،خبرنگار و رسانه فعال شهرستان که تمامی برنامه های فرهنگی شهرستان را پوشش خبری میدهند تقدیر و تشکر نمود‌.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.