مسلم مختاری

تاکید امام جمعه شهر لیکک بر پیگیری و رفع مشکلات مردم

حجت الاسلام افروغی از مدیر کل بازرسی و امور حقوقی استانداری کهگیلویه وبویراحمد خواست مشکلات این شهرستان را با جدیت پیگیری کنند.
کد خبر : 35919
تاریخ انتشار : شنبه 18 تیر 1401 - 10:54

 

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا؛ مدیرکل بازرسی استانداری  کهگیلیویه وبویراحمد با امام جمعه شهرستان بهمئی دیدار وگفتگو کردند وسپس قبل از خطبه های نماز جمعه به سخنرانی پرداختند.

شریفی از امام جمعه شهر لیکک، فرماندار بهمئی و دیگر مسئولان خواست نقاط قوت را افزایش دهند و تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات و نقاط ضعف بکار گیرند.

وی از نماینده پیمانکار قول ۱۰۰درصد گرفت که انشاء الله در هفته دولت بیمارستان ۳۲تخت خوابی شهرستان افتتاح شود.

امام جمعه شهر لیکک در دیدار با مدیرکل بازرسی و امور حقوقی استانداری کهکیلویه و بویراحمد بر احقاق حقوق مردم و تکمیل طرح های نیمه تمام تاکید کرد.

حجت الاسلام افروغی با اشاره به برخی مشکلات در حوزه مخابرات، ورزش و جوانان، راه سازی و بیمارستان گفت : متاسفانه عدم تکمیل این طرح ها مشکلات زیادی را برای مردم و شهروندان بوجود آورده است که نیازمند توجه هر چه بیشتر مسئولان زیر ربط هست.

وی یکی از اساسی ترین مشکلات شهرستان بهمئی را طی این مدت قطعی مکرر اینترنت و تماس های صوتی برشمرد و خواستار رفع این معظل و مشکل شد و افزود : این موضوع خسارت های زیادی را برای مردم ایجاد کرده است.

وی همچنین خواستار تقویت و تجهیز ادارات شهرستان شد و گفت: ادارات شهرستان تجهیزات و امکانات لازم را ندارند و باید رسیدگی بیشتری صورت گیرد.

امان جمعه شهر لیکک با تقدیر از تلاش های صورت گرفته در زمینه های مختلف ، خواستار نظارت هر چه بیشتر بر بازار استان و بویژه شهر لیکک شد.
مدیر کل بازرسی و امور حقوقی استانداری کهکیلویه و بویر احمد هم در این دیدار با ابراز تاسف از برخی سهل انگاری ها و کوتاهی ها بر رفع فوری این مشکلات تاکید کرد.

شریفی از امام جمعه شهر لیکک، فرماندار بهمئی و دیگر مسئولان خواست نقاط قوت را افزایش دهند و تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات و نقاط ضعف بکار گیرند.

علی محمدی فرماندار شهرستان بهمئی هم در این جلسه ابراز امیدواری کرد که مشکلات طرح های عمرانی یکی پس از دیگری بر طرف شود.

در پایان این برنامه از حجت الاسلام افروغی امام جمعه شهر لیکک تقدیر شد.

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صدا وسیما

داودطلوعی مطلق پایگاه خبری عصرآشنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.