۰ نظر
۱۹۹ بازدید

جلسه شورای اداری بهمئی با هدف برنامه ریزی ویژه هفته دولت و تودیع و معارفه روسای پیشین و جدید ورزش و جوانان بهمئی

فرماندار بهمئی و امام جمعه لیکک بر خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم شهرستان و توجه بیشتر به مناطق مختلف تاکید کردند.
کد خبر : 39300
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مرداد 1401 - 10:53

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا؛ فرماندار شهرستان بهمئی در جلسه شورای اداری این شهرستان با تبریک روز خبرنگار، از زحمات خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان از جمله تلاش های شبانه روزی و بی وقفه مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما که در جای جای شهرستان شهرستان طی ۲۱ سال گذشته فعالیت کردند قدردانی کرد و گفت: به همین منظور در آینده نزدیک از تلاش های این عزیزان تقدیر و تشکر خواهد شد.

علی محمدی با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی گفت: ویژه برنامه های مختلفی در هفته دولت امسال در شهرستان تدارک دیده میشود.

وی همچنین با اشاره به اینکه از افتتاح و بهره برداری طرح های نیمه تمام و تکمیل نشده جلوگیری خواهد کرد و اجازه نخواهد داد طرح های ناقص به بهره برداری برسد گفت: تمامی طرح های شهرستان باید تکمیل و تجهیز شود تا خدمت رسانی لازم به مردم صورت گیرد.

فرماندار شهرستان بهمئی در این جلسه ، بویژه موضوع تودیع و معارفه به لزوم ارتقاء سطح فعالیت‌های ورزشی این شهرستان اشاره کرد و گفت: ایجاد بستر رشد تعالی ، شادی و نشاط فرهنگ ورزش و سلامت در بین آحاد جامعه و نسل جوان، تلاش در راستای تحقق اخلاق اسلامی در ورزش و تربیت جوانان ، برنامه ریزی و تلاش در جهت تحقق برنامه های وزارتخانه در امور جوانان در شهرستان بهمئی ضروری است.

علی محمدی، با تقدیر از زحمات و تلاش های خانم بیوکانی رئیس پیشین اداره ورزش و جوانان بهمئی و تبریک به آقای بیانی رئیس جدید افزود : توسعه و تعمیم ورزش و پرورش نیرو ، تقویت روحیه سالم، تنظیم و اجرای برنامه های توسعه کمی و کیفی ورزش در سطح استان
، بررسی و ایجاد زمینه های مناسب جهت گسترش ورزش و تفریحات سالم در روستاها و مناطق ، برنامه ریزی به منظور ارتقاء ورزش قهرمانی ، حرفه ای ، همگانی و روستائی و عشایری در سطح استان، بررسی شرایط اجتماعی و اقلیمی مناطق مختلف و علایق و گرایش های مردم به ورزش های خاص متناسب با شرایط اقلیمی ، امکانات و زیر ساخت های موجود ، برنامه ریزی در جهت ایجاد امکانات و تاسیسات ورزشی در مناطق نیازمند شهرستان به منظور تشویق آحاد جامعه به ورزش و نظارت مستمر بر فعالیت های باشگاه ها و مراکز فعال در زمینه ورزشی باید به خوبی در شهرستان صورت گیرد.

امام جمعه شهر لیکک هم با تقدیر از تلاش های خبرنگاران شهرستان، اصحاب رسانه و نماینده صداوسیما، روشنگری، اطلاع رسانی دقیق و مردمی بودن را از خبرنگاران خواستار شد و با تقدیر از حضور مردم در ویژه برنامه های ماه محرم و تسلیت و گرامیداشت این ایام، به ویژگی های حضرت ابا عبدالله الحسین ع و اصحاب آن امام پرداخت و گفت: باید در امور مختلف زندگی راه این امامان و ائمه معصومین علیهم السلام را پیشه کنیم تا به سر افرازی و موفقیت برسیم.

حجت الاسلام سید محمد یوسف افروغی با اشاره به اهمیت توجه جدی به برخی ادارات خدمات رسان و تلاش های آن ادارات افزود: باید با فراهم نمودن امکانات لازم و حمایت از این ادارات از جمله شهرداری، ثبت احوال، کتابخانه، اداره ثبت و چندین نهاد دیگر خدمات ضروری را در اختیار مردم قرار دهند.

وی به ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان و مردم تاکید کرد و گفت: برخی از تسهیلات پایین و موقت برای ایجاد اشتغال کارساز نیست و باید فکری اساسی تر برای آن صورت گیرد.
امام جمعه شهر لیکک با دعوت از مدیران و ادارت شهرستان برای بیان خدمات خود در جمع نمازگزاران و نماز جمعه گفت: مدیران باید خدمات خود را در معرض دید مردم قرار دهند و پاسخگو باشند.

در این مراسم که با حضور مسئولان و جمعی از مردم برگزار گردید عاطفه بیوکانی از سمت خود تودیع و طی حکمی بیانی به سمت رئیس اداره ورزش و جوانان بهمئی منصوب گردید.

در پایان مراسم حکم بیانی تقدیم و با اهدا لوح و هدیه از زحمات عاطفه بیوکانی تجلیل به عمل آمد.

ضمناً به پاس زحمات عاطفه بیوکانی ، طی حکمی وی به عنوان مسئول امور بانوان فرمانداری شهرستان بهمئی منصوب شد.

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما

داود طلوعی مطلق پایگاه خبری عصر آشنا

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.