۰ نظر
۱۱۸ بازدید

مسلم مختاری

نشست هم اندیشی و برنامه ریزی مسئولان انجمن های اسلامی مدارس پسرانه شهرستان بهمئی +تصاویر

آشنايي دانش آموزان با فعاليت هاي مختلف دینی، مذهبی، اخلاقی و تعامل و همکاري خانواده ها و مسئولان با آنها از جمله اهداف اين نشست بود.
کد خبر : 39406
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مرداد 1401 - 19:03

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا؛ امام جمعه شهر لیکک در نشست هم اندیشی و برنامه ریزی دانش آموزان انجمن های اسلامی مدارس پسرانه شهرستان بهمئی، با اشاره به سابقه تاسیس اتحادیه انجمنهای اسلامی دانش آموزان از اوایل انقلاب، این اتحادیه را تشکلی ذکر کرد که در راستای اهداف انقلاب و نظام در مدارس فعالیت می کند گفت : این اتحادیه انجمن های اسلامی اهداف بسیار والایی دارد و آموزش و پرورش چ همواره حامی تشکل‌های دانش آموزی است.

حجت الاسلام سید محمد یوسف افروغی ، در این مراسم با بیان اینکه، با برنامه ریزی‌ و غنی سازی محتوا در فضای حقیقی و مجازی باید از تسلط فرهنگی دشمنان در این فضا جلوگیری کنیم افزود: مسیر شناسی و هدایت فعالیتهای فرهنگی به سمت اهداف والای انجمن های اسلامی بابد همواره در دستور کار قرار گیرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهمئی در ابتدای این مراسم با تقدیر از حضور دانش اموزان در این برنامه به نقش انجمن های اسلامی اشاره کرد و گفت : درصدد هستیم امسال بهتر از گذشته توجه جدی به موضوع هم اندیشی و برنامه ریزی انجمن های اسلامی داشته باشیم.

مسعود فرحبخش ابراز امیدواری کرد که با حضور کارشناسان و افراد برجسته موضوع انجمن های اسلامی دانش آموزی به صورت کارشناسی شده به درستی تبیین شود افزود : در سال جدید تمام تلاش خود را در مناطق مختلف برای گسترش این موضوع صورت خواهیم داد.

در پایان این مراسم از چند تن از دانش آموزان فعال در این حوزه تجلیل شد.

مسلم مختاری خبرنگار و نماینده صداوسیما

داود طلوعی مطلق پایگاه خبری عصر آشنا

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.