داود طلوعی مطلق

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بخش ممبی بمناسبت یکمین سالگرد شهادت سردارسپهبد حاج قاسم سلیمانی وشهدای غیور مقاومت

امروز اگر چه تمام ملت‌های آزادی خواه و جبهه مقاومت در سراسر دنیا داغدار شهادت این سردار رشید اسلام و الگوی مقاومت و مجاهدت و همراهانش هستند، اما درخت تنومند مقاومت و تفکر مقابله با افراط گرایی و مبارزه با دشمنان اسلام و استکبار جهانی در سایه خون این شهدا مستحکم تر می‌گردد و مسیر آنها با قوت توسط جوانان و تربیت یافتگان مکتب خمینی کبیر(ره) ادامه خواهد یافت و صدها قاسم سلیمانی در منطقه و جهان خواهد رویید.
کد خبر : 4036
تاریخ انتشار : جمعه 12 دی 1399 - 7:49

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا ،علی سینا والی اصل مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بخش ممبی بیانیه ای بمناسبت یکمین سالگرد شهادت سردارسپهبد حاج قاسم سلیمانی،ابومهدی مهندس وسایر شهدای غیور مقاومت به این پایگاه ارسال کردند که متن بیانیه به شرح ذیل هست:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

(در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند، بعضی پیمان خود را به آخر بردندو در راه او شربت شهادت نوشیدند و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند)

یکمین سالگردشهادت سردار رشید اسلام، فرمانده غیور نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ،سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی، حامل نشان عالی ذوالفقار و دیگر فرماندهان مبارزه با تروریسم به ویژه مجاهد خستگی‌ناپذیر شهید ابومهدی المهندس را گرامی می داریم.

سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی، مایه عزت و افتخار نه فقط ایرانیان بلکه تمامی مسلمانان ومستضعفان تحت ستم در سراسر عالم بود. شهادت این بزرگ فرمانده مقاومت اگرچه ضایعه بزرگی برای جهان اسلام و مردم بزرگ ایران به شمار می‌رود اما به تعبیر امام خمینی(ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی هر پرچمی که از دست توانای سرداری بیفتد سردار دیگری آن را برخواهد داشت .

امروز اگر چه تمام ملت‌های آزادی خواه و جبهه مقاومت در سراسر دنیا داغدار شهادت این سردار رشید اسلام و الگوی مقاومت و مجاهدت و همراهانش هستند، اما درخت تنومند مقاومت و تفکر مقابله با افراط گرایی و مبارزه با دشمنان اسلام و استکبار جهانی در سایه خون این شهدا مستحکم تر می‌گردد و مسیر آنها با قوت توسط جوانان و تربیت یافتگان مکتب خمینی کبیر(ره) ادامه خواهد یافت و صدها قاسم سلیمانی در منطقه و جهان خواهد رویید.

همانگونه که مقام معظم رهبری در پیام خود فرمودند انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون پاک سردار سلیمانی آغشته کردند. این جنایتکاران با انتقام سخت منتقمین خون سردار سلیمانی در زمان و مکان مناسب روبرو خواهند شد. بدون تردید خط جهاد ومقاومت با انگیزه‌ای مضاعف ادامه پیدا خواهد کرد و درخت مقاومت هر روز تنومند تر و شکوفاتر خواهد شد. پیروزی از آن مجاهدان این راه مبارک است و آنانکه به این جنایت دل خوش کرده‌اند بدانند که این گونه اقدامات کور و بزدلانه اراده جمهوری اسلامی ایران را در تداوم بدون تنازل سیاست مقاومت را قوی تر نموده و تلخکامی آنان را زود و شدید خواهد کرد.

بدون شک این جنایت، انتقام داعش و تروریست‌های تکفیری از فرماندهان بزرگ مبارزه با تروریسم بود که به دست آمریکا علیه نمادهای افتخارآمیز اضمحلال تروریسم در عراق و سوریه صورت گرفت. در هم آمیختن خون فرماندهان سرافراز ایرانی و عراقی در این مسیر نورانی، نمادی از پیوند ناگسستنی دو ملت ایران و عراق در آینده خواهد بود.

بار دیگر به روح بلند سردارشجاع سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی ادای احترام می‌کنیم و اطمینان داریم که خون این شهید بزرگوار همچون دیگر شهدای انقلاب اسلامی برکات زیادی برای ملت بزرگ ایران و آزادی‌خواهان جهان در پی خواهد داشت.

لذا شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بخش ممبی یکمین سالگرد سرداران غیور مقاومت را گرامی می دارد و بار دیگر به آمریکا و هم پیمانانش اعلام می دارد که سلیمانی ها از دل این خاک واین سرزمین می رویند،جوانه می زنند و می بالند وتاآخرین قطره خون راه سرداران رشیدشان را ادامه خواهند داد.

وَ لا تَهِنُوا فِی ابْتِغاءِ الْقَوْمِ إِنْ تَکُونُوا تَأْلَمُونَ فَإِنَّهُمْ یَأْلَمُونَ کَما تَأْلَمُونَ وَ تَرْجُونَ مِنَ اللَّهِ ما لا یَرْجُونَ وَ کانَ اللَّهُ عَلیماً حَکیماً

(و در تعقیب کفارسستی نورزید، اگر شما در رنج هستید، آنان نیز مانندشما در رنجند، با این فرق که شمااز خدا امید پاداش را دارید و آنان این امید را ندارند و همانا خدا همواره داناوحکیم است )

علی سینا والی اصل

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بخش ممبی

۱۳۹۹/۱۰/۱۲

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.