۰ نظر
۱۴۸ بازدید

داودطلوعی مطلق

برگزاری جشن بزرگ انقلاب و نقش آفرینی هنرمندان در روستای چنگلوا شهرستان کهگیلویه

هنرمندان در شهرستان کهگیلویه روستای چنگلوا شور و نشاط را در جمع مردم انقلابی این شهرستان ایجاد نمودند.
کد خبر : 47371
تاریخ انتشار : دوشنبه 24 بهمن 1401 - 9:51

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، هنرمندان در شهرستان کهگیلویه شور و نشاط را در جمع مردم انقلابی این شهرستان ایجاد نمودند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت:کاروان شاد پیمایی آوای چکاوک با حضور در میان عشایر و مردم انقلابی روستای زیبای چنگلوا و اجرای برنامه های فرهنگی و هنری شور خاصی را در جشن انقلاب به مردم هدیه کردند. امین درخشان اظهار داشت: حضور مسیولین، بخصوص حجه الاسلام موحد نماینده مردم شریف شهرستانهای کهگیلویه،بهمئی،چرام و لنده و بیان دستاوردهای نظام توسط مسیولین و خدمات انقلاب به مردم و بیان مشکلات از زبان مردم را در این جشن ، ارتباط خوب و تنگاتنگ مردم با مسیولین عنوان کرد.

وی هنرنمایی هنرمندان را در قالب های برنامه های شاد و مفرح در منطقه چنگلوا و میدان مرکزی شهر دهدشت و حضور و استقبال مردم انقلابی و ولایتمدار این شهرستان را نشان ارادت قلبی و پایبندی به نظام و انقلاب عنوان کرد.

درخشان از اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان کهگیلویه،برگزارکنندگان و عوامل اجرایی کاروان شاد پیمایی آوای چکاوک و هنرنمایی گروه های سرود ، هنرمندان نمایش آقایان فردین یزدانی، جواد چمنی و بانوان هنرمند نازنین محمدی ومینا دوستی نیک و هنرمندان موسیقی محلی و آقایان ماهور خنجری و اسماعیل ارندان تشکر و قدردانی کرد.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.