۰ نظر
۹۳ بازدید

آسیه مجیدی مهر

جشن احسان ونیکوکاری باشعاربا شعار “یکی برای من یکی برای تو”

یکی از برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) در پایان سال برگزاری جشن نیکوکاری است که در سال جاری با شعار "یکی برای من یکی برای تو" از اول بهمن کار خود را آغاز کرده و تا پایان سال هم ادامه دارد.
کد خبر : 48133
تاریخ انتشار : یکشنبه 14 اسفند 1401 - 14:02

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا، رسول جهاندیده گفت:اسفند ماه سالروز تأسیس کمیته امداد با عنوان روز احسان و نیکوکاری نامگذاری شده است، نهادی که ۲۲ روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی، تأسیس شد. : در اندیشه امام رسیدگی به نیازمندان موج می‌زد و در واقع این حرکت از سال ۴۲ آغاز شد و به طور رسمی کمیته امداد در سال ۱۳۵۷ تأسیس شد تا این اندیشه اسلامی نهادینه شود.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره)بهمئی بیان داشت:یکی از برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) در پایان سال برگزاری جشن نیکوکاری است که در سال جاری با شعار “یکی برای من یکی برای تو” از اول بهمن کار خود را آغاز کرده و تا پایان سال هم ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد:برای برگزاری این جشن در شهرستان بهمئی پایگاه‌های ثابت و سیار در نظر گرفته‌ایم که مجموع پایگاه‌ها در دفاتر کمیته امداد، مساجد، مدارس، ادارات، و مصلی‌های نماز جمعه ۱۰پایگاه ثابت و سیار است که به علاوه بر جمع آوری کمک‌ها از طریق این پایگاها،از طریق فضای مجازی، کارت مجازی امداد به شماره ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۶۵۹۲ویا کد؛#۵*۰۷۴۵*usdd*۸۸۷۷ امکانی را فراهم کرده تا اقشار مختلف مردم نیکوکار به سهولت نسبت به اهدای کمک‌های خود اقدام کنند.

جهاندیده تصریح کرد:در کنار کمک به نیازمندان هدف دیگر ترویج فرهنگ انفاق و احسان و ایثار و نیکوکاری است از این رو اگر بدانیم افراد زیادی به جرگه نیکوکاری و احسان اضافه کنیم، قطع یقین توانسته‌ایم توفیقاتی را حاصل نماییم یکی از نیازهای احصا شده نیازمندان هزینه‌های درمانی وهمچنین توجه به لوازم ضروری زندگی و هدیه ازدواج دامادها و … از دیگر نیازهایی است که مورد توجه بوده و در مشارکت‌های مردمی نیز به آن پرداخته می‌شود.

وی در پایان از همه خیرین و نیکوکاران و مردم شریف استدعا داریم تا با مراجعه به پایگاههای ثابت و سیار و یا از طریق فضای مجازی نسبت به اهدا کمکهای نقدی و غیر نقدی خود اقدام نمایند تا در آستانه عید سعید نوروز لبخند شادی را بر لبان نیازمندان عزتمند جاری سازیم و عیدی را به آنان هدیه نماییم.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.