داودطلوعی مطلق

گام بلند اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در توسعه فعالیت های قرآنی/ طرح قرآنی بشری در استان کهگیلویه وبویراحمد/ استقبال بی نظیر فعالان قرآنی

دوره تربیت مربی طرح نوین آموزش قرآن (طرح بشری) بزرگ ترین رویداد قرآنی استان کهگیلویه وبویراحمد در یاسوج در حال برگزاری است.
کد خبر : 48275
تاریخ انتشار : جمعه 19 اسفند 1401 - 20:05

 

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا، جان محمدخوبپور گفت:دوره تربیت مربی طرح نوین آموزش قرآن کریم ( طرح بشری)  بزرگ ترین رویداد قرآنی استان کهگیلویه وبویراحمد در یاسوج در حال برگزاری است.

معاونت قرآن وعترت اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد بیان داشت:در آموزش قرآن روش‌هایی بکار میرود که همه افراد جامعه در هر سطح فرهنگی و تربیتی بتوانند از آن استفاده کنند و طرح بشری نیز طوری برنامه‌ریزی شده است که همه افراد جامعه از بی‌سواد و باسواد و کودک و پیر و جوان، همه می‌توانند در آن شرکت کنند که همین موضوع هم رغبت افراد را برای تلاوت قرآن بالا می‌برد و کاری می‌کند که ارتباط آنها با این کتاب آسمانی قطع نشود.

خوبپور تصریح کرد: فراگیری قرآن به سبک پیامبر مکرم اسلام(ص)،آموزش به روش آکادمیک،ارائه‌ی محتوا و مطالب آموزشی استاندارد،جلوگیری از اتلاف زمان، قابل درک برای تمامی اقشار جامعه ،پرورش افراد با سطح علمی و  آموزشی بالا جهت فعالیت در امور قرآنی،ساده‌سازی یادگیری قرائت قرآن کریم و مهندسی تلاوت اهداف بزرگ طرح آموزش نوین قرآن کریم (بشری) هستند.

وی گفت:این دوره به مدت سه روز  زیر نظر استاد کرمانی نژاد مدیرکل آموزش ،برنامه ریزی وتوسعه مشارکتهای معاونت قرآن وعترت وزارت فرهنگ وارشاداسلامی از ۱۸تا۲۱اسفندماه در یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد  در دو نوبت صبح و عصر و آزمون نیز پایان روز سوم در سالن کتابخانه عمومی استان برگزار می شود.

 

     

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.