۰ نظر
۱۱۴ بازدید

داود طلوعی

پیام تبریک هفته معلم مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد

استادِ شهید مرتضی مطهری شخصیتی اثر گذار و چهره ای مشعشع در دوران رویش و رشد انقلاب اسلامی ایران بوده است
کد خبر : 51890
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 اردیبهشت 1402 - 10:23

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا , سرهنگ جاماسب بهمنیار مسئول  سازمان بسیج فرهنگیان  سپاه فتح  استان  کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم را تبریک گفت، متن این پیام به شرح ذیل می باشد:

«بسمه تعالی»

جایگاه معلم در باور و ارزش های ملت مسلمان ما، جایگاهی رفیع و ارزشمند است. در تفکر دینی ما معلم روشنگر چراغ فروزان هدایت و نجات بخش آدمیان از ظلمت جهل ونادانی است.  چنانکه در حدیث شریف «زَکاه العِلمِ نَشْرُهُ» ، نقش معلمین در نشر علم به خوبی تداعی شده است. معلمی شغل انبیاء است و مولای متقیان در وصف آن فرموده اند: ” من علمنی حرفاً، صیرنی عبداً”.

بی تردید، تجلیل از معلمان و فرهنگیان شریف، تکریم منزلت رفیع علم و علم آموزی است و چه بهانه ای نیکوتر از سالروز شهادت استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری، برای بزرگداشت مرتبت والای معلم تا مقام رفیع معلمین را ارج نهیم و قدردان و سپاسگذار این میراث داران انبیاء الهی و اربابان معرفت باشیم.

استادِ شهید مرتضی مطهری شخصیتی اثر گذار و چهره ای مشعشع در دوران رویش و رشد انقلاب اسلامی ایران بوده است. وی به عنوان متفکری اندیشمند و فیلسوفی بزرگ ، مجاهدانه در راستای روشنگری و احیای تفکر دینی گام برداشت و در این راه مقدس، آماج تیر بدخواهان و کج اندیشان قرار گرفت و نام خود را به عنوان معلم راستین انقلاب اسلامی جاودانه ساخت .

اینجانب در سالروز شهادت بزرگ معلم انقلاب ایران اسلامی، استاد شهید مطهری و  گرامیداشت یاد و خاطره آن شهید ارزشمند  که مزین به نام روز معلم گردیده ، هفته بزرگداشت مقام معلم را خدمت همه  معلمان و خانواده بزرگ فرهنگیان استان کهگیلویه  و بویراحمد  را تبریک عرض می نمایم.
امیدوارم که به لطف خداوند متعال با تلاش وهمت همه معلمان صبور و بصیر این جزیره کهن و فرهنگی، شاهد شکوفایی هرچه بیشترعلم ، ‌دانش و پرورش دانش آموزان عزیز، نخبه و سرآمد این خطه از میهن اسلامی به عنوان آینده سازان ایران اسلامی باشیم

سرهنگ پاسدار جاماسب بهمنیار

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.