۰ نظر
۱۰۰ بازدید

درشب دوم فرهنگ وهنر رضوی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی هنر خود را در خدمت فرهنگ رضوی قرار دادند/حضور پررنگ هنردوستان و اقشار مختلف جامعه در این جشن بزرگ

شب های فرهنگ و هنر رضوی در ایام دهه کرامت به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، بنیاد بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع) و انجمن‌های فرهنگی و هنری استان با موضوع تبیین سیاست‌های جوانی جمعیت در شب دوم برگزار شد.
کد خبر : 53702
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 خرداد 1402 - 21:32

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد،همزمان با بیست و یکمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) ویژه برنامه شب های فرهنگ و هنر در شب دوم در تالار رو باز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برنامه های فرهنگی و هنری یکی  راه های موثر  و تاثیرگذار در آموختن  و به کارگیری فرهنگ رضوی است افزود:یکی از اهداف برگزاری شب های ویژه فرهنگ و هنر رضوی آشنایی اقشار مختلف یا این فرهنگ ناب است که موجب ایجاد همدلی و شور نشاط اجتماعی می شود.

درخشانیادآور شد: هر شب برنامه های هنری متنوعی از جمله،اجرای نمایش های آیینی، شعر آیینی،موسیقی،سرود، مولودی خوانی، تجلیل از زوج های هنرمند و مسابقه توسط هنرمندان استان اجرا شد.

امین درخشان با اشاره به موضوع تکریم زوج های جوان همزمان با دهه کرامت افزود:خانواده به عنوان مهم ترین رکن جامعه است که ارتقای جایگاه و تحکیم بنیان آن بسیار سفارش  شده است از همین رو این اداره کل در شب های فرهنگ و هنر رضوی از زوج های جوان هنرمند تقدیر به عمل آورد.

متولی فرهنگ و هنر در استان با تاکید بر این نکته که جوانی جمعیت مهمترین راهبرد توسعه جوامع است عنوان کرد:بایستی برای ترغیب زوج های جوان به فرزند آوری کارهای فرهنگ و هنری با محوریت جوانی جمعیت انجام بپذیرد در همین راستا بیست و یکمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) با موضوع تبیین سیاست جوانی جمعیت  با مشارکت هنرمندان و دیگر مهتدهای فرهنگیز و هنری در حال برگزاری است..

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.