۰ نظر
۱۱۱ بازدید

تجلیل ازفرهنگی پیشکسوت و نویسنده استان کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به دیدار حسین آذر شب، شاعر و نویسنده پیشکسوت استان رفت و با وی دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر : 55412
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1402 - 9:48

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا، ،امین درخشان در ادامه طرح تکریم و هنرمندان و اهالی فرهنگ وهنر، رسانه به همراه هیئت همراه به دیدار حسین آذر شب فر نویسنده و معلم فرهیخته استان رفتند.

کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد،در این دیدار صمیمی، تکریم مفاخر فرهنگی و هنری را یکی از رسالت های فرهنگ و ارشاد اسلامی دانست و عنوان کرد:اهالی فرهنگ و فرهیختگان یک جامعه افتخار آن جامعه می باشد،و نویسندگان با فکر و قلم خود در سطح موجب پویایی و ماندگاری فرهنگ ایرانی اسلامی می شوند.

متولی فرهنگ و هنر در استان ​با بیان اینکه اهمیت قلم و نویسندگی از دیدگاه و منظر اسلم بیان داشت:در دین مبین اسلام به قلم سوگنده یاد شد و این نشان دهنده اهمیت و جایگاه آن در نزد خداوند است.

وی در این دیدار صمیمی ​با تاکید بر این نکته ​که نویسندگان شکل دهنده هویت ملی هستند ​افزود:خدمات ارزشمند فرهیخته و نویسنده فاخر استان ​حسین آذر شب را در ​گسترش فرهنگ ستوده دانست و این اداره کل حمایت از نویسندگان و برگزاری نمایشگاههای کتاب را دردستور کار خود قرار داده است.

حسین آذر شب در این دیدار صمیمی بیان داشت:کتاب مهمترین ابزار فرهنگی است و توجه به نویسندگان استانی باعث دلگرمی آنان می شود.​

حسین آذر شب نویسنده برجسته استان در این دیدار ضمن تقدیر وتشکراز حضورمدیرکل وهیئت همراه افزود:باتوجه به مشکلات حوزه چاپ ونشر دراستان بیش از ۷۰اثرتایپ شده و دستنویس دارم که به علت وضعیت بد مالی توان چاپ و انتشارآنها میسز نمی باشدوخواستار نگاه ویژه متولیان فرهنگ وهنرمی باشم.

 

 

   

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.