۰ نظر
۱۲۳ بازدید

ورود نماینده تام الاختیار وزیر فرهنگ و ارشاداسلامی و آغاز فعالیت میز خدمت ۳ روزه با حضورمعاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در یاسوج + (تصاویر)

در آستانه دور دوم سفر استانی هیئت دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد میز خدمت ارتباطات مردمی با حضور نمایندگان تام الاختیار وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی در یاسوج آغاز شد.
کد خبر : 56503
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 تیر 1402 - 14:10

 

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در طرح ملی خدمت میدانی شهید حاج قاسم سلیمانی و در آستانه دور دوم سفر استانی هیئت دولت سیزدهم به استان کهگیلویه و بویراحمد، میز ارتباطات مردمی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی با حضور نمایندگان تام الاختیار وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی دکتر سالاری معاون هنری و دکتر رمضانی مدیرکل امور استانهای وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی در حال برگزاری است.

امین درخشان گفت: دراین دیدار که باحضور اهالی فرهنگ، هنر و رسانه ، کارکنان و ابواب جمعی نهادها ودستگاههای زیر مجموعه وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی از جمله سازمان حج زیارت، اداره اوقاف و امورخیریه، نهاد کتابخانه های عمومی وخبرگزاری ایرنا درحال برگزاری است و تا ۲۸ تیرماه ادامه دارد.
وی افزود:این میز خدمت به مدت ۳روز در اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی طبقه سوم دایر است و همه اهالی فرهنگ، هنر و رسانه می توانند با حضور در اداره کل ارشاد مسایل و مشکلات خود را با نمایندگان تام الاخیار وزیر ارشاد مطرح نمایند .

درخشان ابراز داشت: پس از مطرح شدن مشکلات توسط مراجعه کنندگان، دستورات لازم از سوی نمایندگان تام الاختیار وزیر فرهنگ و ارشاد به حوزه های مربوط در وزارت ارشاد و سازمانها تابعه (اوقاف،حج و زیارت، کتابخانه های عمومی، خبرگزاری ایرنا و …) جهت پیگیری ارسال می شود.

 

 

                

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.