۰ نظر
۱۰۳ بازدید

اجتماع بزرگ مردمی عفاف وحجاب در یاسوج/آیت الله «سید نصیر حسینی:اجازه نخواهیم داد پدیده شوم بی‌حجابی بر جامعه حاکم شود

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه باید به افراد بی‌حجاب تذکر داده شود، گفت: ما اجازه نخواهیم داد خون شهدا پایمال و افکار شیطانی و پدیده شوم بی‌حجابی بر جامعه حاکم شود.
کد خبر : 56594
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 تیر 1402 - 16:37

به گزارش پایگاه خبری عصرآشنا،اجتماع بزرگ مردمی عفاف وحجاب همراه با برنامه های شاد و متنوع، مسابقه و اهداء جوایز در یاسوج برگزارشد.

آیت الله «سید نصیر حسینی» عصر امروز (۲۴ تیر ماه) در همایش عفاف، حجاب و دفاع از حریم خانواده که در پارک ولایت یاسوج برگزار شد، اظهار کرد: انسان خلق شد تا اشرف مخلوقات و افتخار نظام آفرینش باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج گفت: زمانی که انسان اهل حیا، حجاب، عفاف، حلال و حرام باشد فخر عالم آفرینش بوده و موجب مباهات است.

وی ضمن تاکید بر اینکه اگر کسی خود را در ولنگاری اخلاقی رها کرد مغضوب نظام آفرینش قرار می‌گیرد، ادامه داد: شکوه و عظمت انسان، زن و دختر به حیا بوده و دشمن تلاش می‌کند حجاب را از فرزندان این مرز و بوم بگیرد تا زنان و دختران از نماز و ارزش‌های دینی و اسلامی فاصله بگیرند.

آیت الله حسینی افزود: امروز دشمن متوجه شده که حجاب و حیا در برابر شیطنت‌های آنها قرار دارد و تلاش می‌کنند تا فرزندان ایران اسلامی بی حجاب و بی‌حیا باشند.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه فکر حرام و مال حرام چشم‌ها را کور می‌کند و قلب‌ها را می‌بندد، گفت: کسی که آلوده شد حقیقت دین، مذهب، عاشورا، امام حسین(ع)، ولایت فقیه و احکام خدا را نمی‌فهمد و به خوبی درک نمی‌کند.

آیت الله حسینی بیان کرد: دشمنان تلاش می‌کنند فرزندان این کشور را از حجاب حیات دور کنند و اگر حجاب و حیا از انسان گرفته شد، نابود خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه پدران و مادران باید تلاش کنند فرزندان آنها با فرهنگ قرآنی و اسلامی تربیت شوند، افزود: امروز برخی‌ها خوشحال هستند فرزندان آنها به شکل و شمایل غربی‌ها باشند و مثل آنها رفتار کنند.

وی تصریح کرد: ما اجازه نخواهیم داد خون شهدا پایمال و افکار شیطانی و پدیده شوم بی‌حجابی بر جامعه حاکم شود.

آیت الله حسینی ضمن تاکید بر اینکه باید به افراد بی‌حجاب تذکر (تذکر لسانی) داده شود، ابراز داشت: اگر از ابتدا تذکر داده می‌شد هم اکنون این در مسائل در جامعه پیش نمی‌آمد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: امروز جهاد امر به معروف و نهی از منکر بر همه ما لازم است و همه آمرین به معروف و ناهیان از منکر نیز مورد حمایت قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر از عمر و حیثیت انسان نمی‌کاهد، اظهار کرد: نباید اجازه دهیم بی‌حجابی و بی‌حیایی بر جامعه حاکم شود.

آیت الله حسینی از دستگاه قضایی، نیروی انتظامی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر خواست برخورد قانونی لازم را با افرادی که اقدام به بی‌حجابی و بی‌حیایی می‌کنند در دستور کار داشته باشند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد لباس‌های بازار را در شأن زن مسلمان ندانست و گفت:بازاریان نیز باید به فکر عرضه پوشاک مناسب برای زنان مسلمان جامعه باشند.

در پایان این برنامه مسابقات واهداء جوایز و نمایشگاه عکس عفاف وحجاب برپاشد.

 

خبرنگار:آسیه مجیدی مهر

   

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.