داودطلوعی مطلق

نشست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با هنرمندان و فعالان فرهنگی و هنری شهرستان بهمئی و تجلیل از آنها + تصاویر

با هدف تجلیل از هنرمندان ، پیگیری مطالبات آنها  و معرفی معرفی آثار فرهنگی وهنری برتر ، نشست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با هنرمندان و فعالان فرهنگی و هنری شهرستان بهمئی برگزار شد.
کد خبر : 58783
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 مرداد 1402 - 17:58

 

به گزارش پایگاه خبری عصر آشنا ؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ، درآئین تجلیل از هنرمندان و فعالان هنری شهرستان بهمئی گفت: هنرمندان به عنوان بازوی توانمند در حوزه فرهنگ و هنر  می توانند با هم افزایی، نقش ارزنده ، مفید و قابل توجه خود را به خوبی ایفا کنند.

امین درخشان افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجموعه هنرمندان به عنوان یکی از ارکان اصلی آگاهی بخشی می باشند و این دو توانسته اند وظایف و مسئولیت های خود را به نحو مطلوب در ایجاد فضای سازنده و آرامش بخش در جامعه نقش آفرینی کند.

وی با درخواست از روسای شهرستانها نسبت به  حمایت ازهنرمندان ، استعداد یابی افراد توانمند و حمایت از آنها گفت:حوزه فرهنگ و هنر در استان با وجود ظرفیت های بیشماری که دارد تلاش می کند که در حوزه فرهنگ عمومی و در حوزه بستر سازی جریانات فرهنگی نقش آفرین باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه ، تلاش بر این است که با هدایت صحیح نیروهای فرهنگی و هنری خلاء های گذشته و موجود را پوشش دهیم گفت: هنرمندان بسیار خوب و شایسته ای در رشته های مختلف در استان حضور دارند که اگر به آنها توجه جدی تری شود و بیشتر به هنر والای آنها پرداخته شود و اطلاع رسانی و حمایت شوند در سطح ملی و بین المللی شاهد تحول در این خصوص خواهیم بود.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد هم در این جلسه گفت: پتانسیل های بی شماری در استان موجود است و با این نگاه باید در سیاست های فرهنگی و هنری همسو و همگام باشیم و از این توانمندی به بهترین نحو استفاده کنیم

جانمحمد خوب پور  با بیان اینکه ، عرصه فرهنگ، عرصه خطیری بوده و کار در این حوزه باید ایثارگرانه و نه شعاری باشد گفت: علیرغم کمبودها، امکانات و هجمه ها باید عزم جدی در زمینه انجام مطلوب رسالت در همه ما وجود داشته باشد.

وی با قدردانی از همکاری‌ها و فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه های مختلف فرهنگی وهنری در شهرستان ها از سوی هنرمندان و رسانه گفت:  این همفکری و همدلی‌ها باید ادامه دار باشد و منجر به تولید برنامه‌های مفید فرهنگی بیشتری شود. 

محمد سلیمی راد معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با تشریح همکاری میان هنرمندان ، حوزه هنری ، فرهنگ و ارشاد اسلامی ، این تعاملات را سازنده دانست و گفت: انتظار می‌رود این هم‌اندیشی‌ها در پیشبرد اهداف مجموعه‌های همکار تأثیرگذار باشد و با مشورت و همفکری بیشتر بتوانیم شاهد انجام اقدامات مؤثرتری در حوزه فعالیت‌های فرهنگی باشیم.

وی بر هم‌افزایی بیشتر میان بسیج هنرمندان و بسیج رسانه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جهت ایجاد انسجام بیشتر در راستای اعتلای فرهنگی و هنری  استان تأکید کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهمئی هم در این جلسه ، با اشاره به برنامه‌ها و اهداف پیش‌روی هنرمندان، ورود جدی به عرصه تولید محتوا و تربیت هنرمندان مسلط را از اصلی‌ترین اهداف این نهاد عنوان کرد و گفت: هنرمندان همچون سال‌های گذشته با تمام توان خود در کنار همکاران خود در حوزه هنری و فرهنگ و ارشاد اسلامی ایستاده اند و با مشورت و همکاری و استفاده از عناصر مفید و انقلابی در تحقق اهداف فرهنگی و هنری مشترک فعالیت خواهند داشت.

عادل پور جشیره افزود: تلاش ما بر این است رویداد های فرهنگی را با توجه به ظرفیت شهرستان ها در حوزه های خاصی که در آن تخصص و پیشینه بهتری دارند به نمایش بگذاریم.

در این جلسه که با حضور مدیران ارشد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از هنرمندان شهرستان بهمئی برگزار شد و هنرمندان به تبادل نظر در خصوص چگونگی اجرای برنامه های فرهنگی و هنری و همچنین در خصوص بررسی زیر ساخت های شهرستان و جهت رفع موانع به تبادل نظر پرداختند.

گفتنی است در این دیدار هنرمندان شهرستان به بیان دغدغه های خود پرداختند.

در پایان این مراسم از هنرمندان و فعالان هنری شهرستان بهمئی تجلیل شد.

داودطلوعی مطلق

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.